luni, 3 februarie 2014

Aplicarea fondului de ten

   La început am vrut să fac un review noului  bureţel pentru aplciarea fondului de ten, pe care l-am luat din Dm, copie după celebrul Beauty Blender. Dar gândindu-mă mai bine am zis să scriu despre toate tehnicile pe care le cunosc eu în aplicarea fondului de ten şi părerea mea despre ele.
 1. Degetele. Este de departe metoda preferată de aplicare a fondului de ten. Aplic un pic de fond de ten în mână apoi pun puţin în punctele cheie ale feţei: frunte, pe nas, bărbie, obraji, tâmple..etc, şi apoi uniformizez şi masez uşor cu degetele. Mi se pare o tehnică rapidă cu un rezultat foarte natural. De cele mai multe ori încep cu o cantitate mică de produs şi dacă e cazul revin în anumite zone cu încă un pic. Mi se pare că folosind această tenhică folosesc foarte puţin produs.
2. Buretele. Acum câţiva ani foloseam bureţei cosmetici, triunghiulari pe care îi udam bine înainte şi apoi îi storceam bine, ca să nu absoarbă produs. Am renunţat să îmi mai cumpăr bureţei deoarecele tehnica cu degetele şi cu una din pensule  mi s-a părut mai eficientă. Acum însă am zis să încerc din nou cu noul burete apărut, el l-am luat din DM cu 16 lei după ce am văzut că tot YouTube-ul foloseşte buretele de la Sephora Beauty Blender. Am auzit că acest e o copie foarte bune. Îmi place recunosc, deşi din motive de igienă tot trebuie să îl spăl, dar rezultatul este unul natural, fără urme. La fel aplic fond de ten pe faţă în punctele cheie şi apoi cu bureţelul umed uniformizez.... Vârful ascuţit e numai bun pentru zona de sub ochi sau din jurul nasului. Are o textură plăcută. Rezultatul e apropiat de cel obţinut cu degetele dar dacă nu am timp să mai stau să umezesc şi să storc buretele fiind în criză de timp trec la degete..
3. Pensula de fond de ten (plată). Este metoda cea mai întâlnită dar care îmi place cel mai puţin, deaoarece mi se pare că durează cel mai mult. Iniţial pensula, indiferent că e tăiată cu unghi sau nu, lasă urme, şi trebuie să revin peste acelaşi loc de multe ori să te asiguri că produsul e bine distribit. Nu îmi place să le folosesc.
4. Pensula rotundă cu cap plat . Deşi pe ea scrie că e pensula de pudră merge foarte bine pentru aplicarea fondului de ten. Şi dacă aplici produsul pe faţă sau direct pe perie fiind mare se distribuie uşor , merge repede şi efectul e unul natural. Deşi e din fibre sintetice (e bine ca pensulele folosite la produse cremoase cum e fondul de ten să fie din fibre sistetice şi nu naturale pentru a nu absorbi din produs şi astfel a irosi produsul)  mie îmi place să o umezesc în prealabil cu un pic de apă termală

    Pensulele mele sunt de la ELF, cele negre din gama Studio, cea albă din gama Essential.
    Voi cum aplicaţi fondul de ten? Care vi se pare cea mai bună metodă şi de ce?
                                                                                xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. Am si eu un buretel Beauty Blender de la Kiko,dar nu prea il folosesc.Si nici pensulele,vreo 3 la numar.Mereu aplic fondul de ten cu degetele.Nici nu irosesc produs iar aspectul final e mai natural,fara niciun fel de dunga inestetica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu degetele e cel mai bine..Cum ti se pare buretele Beauty Blender?

      Ștergere