miercuri, 5 februarie 2014

Mici cumpărături (haul)

  Pate aţi observat, sau nu, dar în ianuarie nu am realizat poastarea pe care o făceam lunar, cea despre Cupărăturile lunii respective. Acesta pentru că m-am abţinut din a face cumpărături de beauty, exeptând cele luate de la Lush cu ocazia reducerilor de după Sărbători, pe  are le-aţi văzut aici. Dar minunea nu ţine mai mult de 3 zile se spune..aşacă nici bine nu a început februarie, mai exact pe 1 februarie am şi dat iama în achiziţii.... baddddd..
   Am pus în poză şi fixativul de la Taft, deşi l-am cumpărat chiar la final de decembrie, prin 30, că celălalt suna a gol şi mă gândeam să nu rămân fără chiar de Revelion...

Şerveţele umede (de copii) Tip, marca Real - sunt preferatele mele, deşi nu prea le mai folosesc pentru îndepărtarea machiajului, mai mult pentru a-mi şterge pensulele (mai ales cele de ochi), pentru a-mi igeniza măsuţa de machiaj sau alte produse. Mi se par cele mai bune şerveţele umede, din câte am încercat (nu am încercat multe şerveţele demachiante, mai multe au fost pentru copii). Nu îmi irită faţa care e sensibilă, îndepărtează machiajul fără să usuce tenul, sunt moi, nu sunt abrazive, nu conţin alcool au un preţ rezonabil şi sunt multe în pachet.
Ser hidratant termoprotector Gerovital - am mai avut şi l-am recumpărat că cel de la Tresemme mi s-a terminat şi oricum nu observ nici o diferenţă între spray-urile astea termoprotectoare.
Mascara de la Essence I love extream - am văzut pe YouTube multe review-uri pozitive la acest rimel şi cum am fost încânată de noul stand Essence din Auchan (Oradea) nu m-am abţinut să nu plec cu ceva. Aşa că l-am luat deşi mai aştept puţin să îl folosesc, să se mai usuce cel pe care îl am acum de la Rimmel.
Creama CC de la Elmiplant - una din voi (fetele cu blog) a făcut un review pozitiv la acest produs şi când l-am văzut în stand am pus mâna pe el... Ştiţi că am fost mereu în căutare de cele mai bune BB cream-uri. Am făcut vre-o 5 review-uri la ele. O să urmeze şi la acesta după o perioadă de testare.
Ser de ochi de la Elmiplant - o dată cu crema CC am luat şi acest ser, pentru că pe piaţă nu sunt aşa de multe seruri la noi, plus că nu are parabeni şi e mai natural...
Masca de păr Dove - aveam nevoie de nouă mască de păr, (Slavă Domnului că cea de la Loreal s-a terminat review aici). Am ales Dove deoarece în Sua şi UK au apărut noi produse de la Dove de care lumea e foarte încîntată: şampon uscat, ser de păr, un nou şampon şi balsam cu uleiuri etc. Aşa că am zis hai să încerc şi eu ceva de la ei. Am folosit-o deja şi deocamdată îi place.
Dischete pentru demachere marca Auchan - nu prea îmi plac sunt mai aspre un pic le prefer pe cele din Kaufland Caterine sau cum se cheamă.
         Cam acestea au fost cumpărăturile mele la început de lună.. sper să nu mai vină altele.....
        Aţi încercat din aceste produse? Ce părere aveţi despre ele?
                                                                                       xx, Cosmina

7 comentarii:

  1. Mie mi-au placut dischetele de la Auchan.Ma tenteaza CC cream-ul de la Elmiplant,o sa mi-l iau si eu cand o sa am ocazia.Sa folosesti cu placere produsele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Incep sa ma obisnuiesc si cu dischetele astea... dar tot imi plac mai mult cele din Kaufland.

      Ștergere
  2. cc elmiplant e foarte bun. il folosesc si eu :X

    RăspundețiȘtergere
  3. In legatura cu rimelul essence sunt si eu foarte curioasa si am de gand sa il cumpar. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa il deschid..dar ma abtin pana e gata cel pe care il am acum...

      Ștergere