joi, 27 februarie 2014

Cosmeticele din bagaj

    Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu nu pot pleca nici măcar un weekend fără să iau cu mine ceva cosmetice...dar acum că plec pe o săptămână. Chiar dacă de multe ori mă întorc cu ele la fel împachetate şi practic neatinse (mai ales dacă plec la munte) îmi place să le ştiu acolo, în bagaj.
    Acum mă pregătesc să plec pentru o săptămână (cred!) şi mi-a făcut borseta cu lucruşoarele necesare...
Nu am adăugat o cremă de faţă.. nu ştiu dacă mai pun deşi mai am loc îin borsetuţă.
Cum arată la mine strictul necesar? Uite aşa:

Elmiplant CC cream va ţine loc şi de cremă de zi şi de cremă nuanţatoare, review aici
Corector Rimmel Wake me up - nu e cel mai grozav, dar acum nu am cearcăne foarte proeminente, aşa că merge.
Avon Super Shock mascara - am folosit-o doar o dată şi a fost ok.... o să văd cum se descurcă după mai multe utilizări
Creion de buze Essence în Pink
4 creioane de ochi: 2  maro pe care le pot folosi si pe post de fard de peoape, unul negru penru linia internă a ochilor şi unul de iluminat colţul intern al ochiului
O paletă cu 4 culori de la Revlon, culorile sunt neutre dar poţi face şi un machiaj mai discret şi unul mai intens cu ele.
4 pensule- cele mai iubite şi folosite. Pensula în unghi pentru a crea linia "tuşului" dar cu fard şi eventual pentru sprâncene, pensula de blending, pensula de pus culoare pe pleoapă şi pensula de blush / bronzer.(toate ELF) CC creamul şi anticearcănul le aplic cu degetele aşa că nu iau pensule pentru ele.
Duo-ul Blush şi bronzer de la ELF.
        Nu eram hotărâtă ce pudră să iau aşa că nu am pus pudra în poză. Apoi mi-am amintit să pun în borsetă şi ceva elastice de păr, că nu ştii când ai nevoie de ele (mai ales că eu sunt cu părul prins 99% din timp), am adăugat şi căteva agrafe, dacă mă agresează bretonul şi instrumentarul clasic: unghieră, forfecuţă şi pensetă. Poate multe ar adăuga o mică plilă de unghii dar eu nu folosesc pilă de unghi niciodată.... trec direct la tăiere.  Apoi m-am hotărît să iau pudra de la Rimmel Stay Matte, că ocupă puţin loc, cu un burete mai vechi (dar deşi e spălat pare murdar) şi am mai făcut o poză....

    Poate părea cu  nu am pus rujuri şi glosuri dar am în poşetă un compartiment doar cu astfel de produse  (vre-o 7sau 8) care locuiesc acolo permanent. (trebuia să el fac şi lor o poză nouă că s-am mai înmulţit, poza de mai jos e un pic mai veche..poate o recunoaşteţi dintr-o altă postare) Demachiantul e în borseta cu celelalte lucruri de toaletă: (şampon, gel de duş, pastă de dinţi etc.)

Chiar dacă am presimţirea că nu mă voi atinge de ele...poate doar de balsamul de buze şi creionul de buze mai hrănitor...tot  le iau cu mine că nu ocupă loc mult.
                 Voi ce luaţi cu voi pentru weekend sau o plecare scurtă?
                                                                           xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu