vineri, 23 martie 2012

Garnier BB cream - analiză de produs

    În sfârşit a apărut şi la noi  o BB cream. De la ce vine BB cream? De la Beauty Balm sau Blemish Balm.  
             Ce înseamnă? O combinaţie între un produs de îngrijire a feţei cu proprietăţi de reducere a ridurilor, atenuare a cicatricilor, reglarea sebumului.etc şi o cremă nuanţatoare care să acopere imperfecţiunile, să uniformizeze tenul. BB creams sunt foarte populare în Asia de mai mulţi ani find considerate un produs minune. Pe piaţa occidentală sunt relativ noi, pe lângă Garnier şi cei de la Too Faced si chiar Clinique au lansat astfel de produse.

    Când am văzut-o în Real nu am putut rezista tentaţiei de a o lua, mai ales la preţul de 22 de lei ( sau a fost 36?.. nu mai reţin.. undeva pe acolo....oricum rezonabil) deşi ştiam din alte review-uri că nu se compară cu cele asiatice gen Misska, Skin79, SkinFood etc.
     Ce promite? 
- uniformizarea tenului
- riduri şi imperfecţiuni estompate
- aspect sănătos şi luminos
- hidratare 24 h
- protecţie UVA/UVB - FPS 15
Conţine vitamina C şi pigmenţi minerali. Cantitatea este de 50 ml.
     Ce îmi place:
- lasă tenul luminos şi strălucitor
- uniformizează nuanţa tenului (dar fără să acopere ceva din imperfecţiuni)
- are o consistenţă uşoară, e uşor de aplicat cu degetele, nu o simţi pe faţă pe parcursul zilei
- conţine vitamina C
- ambalajul permite să dozezi o cantitate precisă, ai nevoie de o cantitate foarte mică de produs pentru a acoperi întreaga faţă
- este potrivit pentru sezonul cald datorită protecţiei Fps 15 şi a consistenţei uşoare
- preţul este foarte rezonabil
- se potriveşte tenului meu normal spre uscat (acum adică)
- nu conţine parabeni
     Ce nu îmi place:
- are putere mică de acoperire nereuşind să acopere imperfecţiunile

- pigmenţii minerali nu ştiu să aibă nici un rol în reducerea ridurilor, controlul sebumului, atenuarea cicatricilor sau a coşurilor sau orice altceva
- doar pentru că are vitamina C nu cred că se poate numi o BB cream, ar trebui să aibă o multitudine de alte ingrediente benefice pentru piele (antioxidanţi, peptide, vitamine  gen retinol, acid hialuronic, extracte de plante... etc)
- Factorul de protecţie de 15 mi se pare mic, mai ales pentru sezonul cald (cele asiatice au factor de protecţie de 30-40)
- nu este potrivită tenului cu tendinţe de îngrăşare sau gras (deci s-ar putea ca la vară să nu o pot folosi)
- conţine parfum ceea ce poate irita pielea
     Concluzie:
  Deşi nu am folosit altă BB cream, eu nu aş numi-o BB cream, este o cremă nuanţatoare, asemenea celei de la Elf  care are extract de aloe, castravete şi vitaminele A, C, E, Spf 20 şi e la preţul de 18 lei (doar că are şi doi parabeni!!!!).
     E potrivită tenurilor normale sau uscate, care nu au imperfecţiuni gen pistrui, cicatrici, coşuri sau persoanelor care nu doresc să folosească fond de ten.
     Pe piaţa noastă cred că era nevoie de apariţia unei creme nuanţatoare de larg consum, şi aceasta se pare că se potriveşte. Dacă tenul meu nu e îngraşă în sezonul cald va fii perfectă, şi o voi recumpăra deşi nu o clasific ca o BB cream. Mi-ar place să vă şi alte firme disponibile uşor că vin cu adevărate BB creams care că conţină un număr mai mare de ingrediente active şi un factor de protecţie mai mare.
     Ingrediente:


5 comentarii:

  1. si mai trebuie sa te demachiezi?sau se comporta ca o crema hidratanta normala?si acolo scrie ca e buna si pt riduri....fetele sub 18 ani o pot folosi?nu poate aparea imbatranirea prematura?eu nu am cosuri sau alte imperfectiuni pe fata,ci vreau doar sa-m uniformizez culoarea tenului,oare o pot folosi??

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze pentru intarzierea cu care raspund.
    Eu cred ca trebuie sa te demachezi deoarece are ceva pigmenti in ea... si e mai bine decat sa faci mai apoi puncte negre sau cosuri..etc. E foarte hidratanta, deci tine bine locul unei creme hidratante, deaceea nu e recomandata celor cu ten gras. Nu cred ca are nici un efect impotriva ridurilor si cred ca pentru adolescente e ideala, ca o crema nuantatoare, nu are cum sa duca la imbatrinirea prematura a pielii. Pentru uniformizarea tenului e foarte bune, daca ai avea cosuri nu le-ar acoperi .. deci cred ca ti-ar place.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu mi se potriveste deloc. Am tenul gras si-mi face tenul sa luceasca precum un glob, dupa cum se vede si-n poza. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pretul e ok ,dar coreenii sunt mai buni.Incercati bb skin79 crema fond de ten de la www.skin79.ro
    E bestiala si arata asa de bine produsul.... si pe ten dar si ambalajul.

    RăspundețiȘtergere