duminică, 16 iunie 2013

Spray de fixare a machiajului Alverde

    De multă vreme vreau să încerc un spray de fixare a machiajului. Şi mai ales acum că vara şi-a intrat în drepturi, e momentul cel mai bun. Să nu vă spun de câte ori nu am fost cu degetul pe butonul de click, pe site-ul ELF dorind să comand sprayul lor, dar am renunţat mereu datorită faptului că are parabeni, 5 parabeni... (şi cum probabil ştiţi parabenii sunt singurele substanţe de care chiar vreau să mă feresc cât pot de mult, apoi vine aluminium-ul din deodorante).  Aşă că văzând în Dm spray-ul nu am stat pe gânduri, pentru că firma Alverde este o marcă naturală, cu ingrediente foarte bune (naturale şi multe eco). L-am luat la preţul de 17 lei parcă, dar cantitatea e destul de mică 50 ml. Trebuie să precizez că  nu am avut alt tip de spray de fixare a machiajului, aşa că nu am cu ce să îl compar.



Dacă vorbim de ingrediente trebuie să spun că primele ingrediente sunt apa, alchool, glicerină, cafeină  şi apoi tot felul de extracte de plante şi din fructe.
  Experinţa mea: iniţial l-am folosit la final, după ce am terminat cu machiajul.Are un miros răcoros, fresh. L-am ţinut la câţiva centimetrii de faţă şi am pulverizat de două-trei ori, machiajul nu s-a scurs sau ceva şi a înlăturat aspectul pudrat al feţei. Mi se pare că e şi uşor hidratat. Se usucă repede. La finalul zilei nu mi s-a părut că machiajul ar fi rezistat cu mult mai bine.Dar să fiu sinceră nici nu am probleme foarte mari la acest capitol. După câteva zile am hătărât să îl folosesc şi înainte de machiaj, în loc de primer... Am aplicat sprayul apoi mi-am făcut machiajul şi la final iar am aplicat. Cu această variantă chiar am observat că machiajul a rezistat mult mai bine.
  Concluzie: Cel mai mult îmi place că după aplicare îţi simţi faţa nu doar răcorită dar şi rehidratată. Mi se pare că va deveni nu lucru esenţial pentru mine în aceasă vară. Am să îl ţin în poşetă şi pe canicula care se prognozează vara aceasta va fi aliatul meu numărul1. Este ideal să te reîmprospătezi. Ingredientele fiind naturale cred că nu doar că nu îţi face rău dar cred că îţi face bine. Cofeina e cunoscută pentru efectul benefic împotriva cearcănelor.

  Sfaturi utile:  
1.Dacă ai probleme  la capitolul rezistenţa machiajului, sau ai o ocazie specială şi nu vrei să rişti ca machiajul să se prelingă/topească pe faţă ai nevoie de un primer bun atît pentru faţă cât şi pentru pleoapă. Eu l-am avut pe cel de la Elf şi e ok, dar cred că cel de la NYX e şi mai bun. Şi cu primer şi spray de machiaj ar trebui să fi asigurată. (mai sunt şi alte firme cunoscute care au primere de faţă..dar am dat exemplele cele mai puţin costisitoare pe care le ştiu)
2.  PLUS: nu uita că orice produs cremos (fond de ten, anticearcăn, corector, blush cremă, creion de ochi...etc) trebuie fixat cu un produs pudră pentru a rezista pe faţă. Astfel fondul de ten, anticearcănul şi corectorul de regulă se fixează cu pudră. Blushul cremă se fixează sau cu pudră translucidă sau cu un blush pudră, creionul de ochi se fixează cu fard de ochi în aceiaşi culoare. Astfel machiajul tău va rezista mult mai bine. Eu cosider această regulă sfântă şi nici numai am nevoie de primer, pentru că nu am tenul gras. Cu tenul gras trebuie să respecţi ambele reguli.

Voi folosiţi spray de fixare a machiajului? Dacă da, care este preferatul vostru? L-aţi încercat pe cel de la ELF?

UPDATE iun. 2015.. Din pacate sprayul nu se mai găseşte in magazine şi cei de la Dm mi-au spus că nu se mai comercializează pentru o periodă cel puţin... Poate dacă aveţi cunoştinţe în Germania mai aveţi vre-o şansă... Eu l-am înlocuit cu sprayul de la Mario Bădescu caree la fel de răcoritor şi naural... dar parcă tot îl regret un pic.
                                                                                                     xx COSMINA

4 comentarii:

  1. care de la NYX l-ai folosit si e mai bun? ca eu am auzit ca lasa pielea uleioasa toate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat nici unul de la NYX..dar eu am auzit ca ar fi ok, are multe review-uri pozitive...cele mai multe lucruri bune am auzit despre cel Dewy.

      Ștergere
  2. Bună! Şi eu mi-am cumpărat azi acest produs,poți să îmi mai dai alte detalii,sau dacă ai încercat şi altele,mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună! Şi eu mi-am cumpărat azi acest produs,poți să îmi mai dai alte detalii,sau dacă ai încercat şi altele,mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere