marți, 18 februarie 2014

Garderoba ideală (3) Organizare şi inspiraţie

           Nu mai avea de gând să realizez încă un post pe această temă dar mă văd nevoită să îmi organizez un pic gândurile sub forma unui ultim post pentru ca mai apoi să las toate aceste idei la marinat pentru vreo 6 luni şi să revin apoi să văd care din ele mai sunt sau nu agreate...
         Deşi săptămâna trecută scriam că anul acesta nu mă încumet să cumpăr decât o pereche de balerini nude şi o poşetă crossbody (tip poştaş)..acum nu mai sunt sigură de ideea cu poşeta..cred că am suficiente...
          Pentru organizarea şirului de idei am făcut o schiţă cu ceea ce vreau să conţină dulapul ideal - Haine care să ţină pasul cu moda şi trendurile.... Am scris iniţial că 4-5 articole pe categorie sunt suficiente..dar probabil unele categorii vor avea şi exta..în tip ce altele vor avea mai puţine...Cele scrise boltit sunt lucrurile pe care vreau să mi le cumpăr în viitor... dar nu chiar acum... le mai las la marinat.
Pantaloni
- blugi skinny albaşti,
- skinny negri,
- 2 perechi pantaloni scurţi,
- 2 perechi pantaloni uşori de vară,
- o pereche elegantă de stofă (aici se vede că am peste..dar cel mai mult sunt în pantaloni...şi cum avem 4 sezoane..asta e..)
 Dacă ar fi să adaug extra aş adăuga o pereche de blugi albi şi una de blugi albaştri drepţi.
Jakete şi haine
-  de piele
- de blugi
- un trenci
- haină de iarnă (groasă şi impermeabilă)am unul mentă)
Cămăşi
- de blugi cu mânecă lungă
- albă cu mânecă lungă
- în carouri cu mânecă lungă
- în carouri cu mânecă scurtă
- 1 extra (?)
 Bluze 
- helancă albă
- helancă neagră
- helancă colorată (1 sau 2)
- de mătase
- tunică (?)
    Se vede că îmi plac mult bluzele pe gât ..la care eu le zic helancă.. Mi se par foarte bune..iarna le port pe sub cămaşă, vara pe sub o jachetă sau blazer. La unele va trebui să renunţ că sunt prea groase..am descoperit că e mai bine să fie mai subţiri pentru a putea pune pe tine mai multe straturi ..să fie mai versatile, şi neaparat dn bumbac.
Tricouri (majoritatea le vreau cu decolteu în V)
- alb
- negru
- gri
- 2 colorate (mentă şi coral)
Rochii
-neagră (să meargă şi de seară şi se zi- the little black dress)
-2 subţiri de vară, mătăsoase, vaporoase (până la genunchi)
-de seară..mai elegantă.. (deşi la asta pot renunţa.uşor..că nu am multe evenimente elegante!)
       Poate pentru alte fete ar mai fi opţiunea de rochie maxi de vară, plus una sau două de iarnă, mai groase, tricotate... dar cum eu nu port rochii decât vara pe caniculă..nu are rost să trec aşa ceva.. plus că cele maxi mi se pare că nu mă avanajează
Fuste
-tip creion
-în formă de A
       Se vede că nu prea port!
Pulovere (aici am nevoie de cea mai multă inspiraţie.. nu prea sunt decisă... Sper ca până în  următorul sezon să am ceva mai concret, am găsit nişte imagini pe net, vezi mai jos, care îmi plac..dar decizia finală o voi lua abia la toamna.. gusturile se mai schimbă)
- 2 mai subţiri
- 2 mai groase
Încălţăminte
- pantofi negri închişi
- pereche de pantofi nude
- botine
- balerini (vreau nude)
- sandale fără toc
- sandale cu talpă ortopedică
- ghete de iarnă
- pantofi sportn (aici ştiu că voi avea şi 2 perechi una de tenişi şi una e clasici adidaşi cum le spunem noi)
     Aş adăuga ca extra perechea de bocanci de munte şi poate o pereche de sandale elegante cu toc...Cred că e categoria cea mai consistentă (11)..dar chiar nu pot renunţa la nimic din cele de mai sus..toate mi se par importante....
Poşete
- una XXL -am un amare nude
- un medie neagră, tip poştaş
- una mică tip poştaş maro
  Acestea mi se par esenţiale..dar mai am ca extra una mare albă şi încă una medie maro... pe care nu ştiu dacă le voi păstra sau nu.. Din acest motiv nu cred că cea pe care o ochisem eu..va mai fi cumpărată, era între cea mică şi cea medie şi era albastră..
      Pentru următoarele 6 luni...dacă nu mai bine.. (chiar un an) am pe lista de cumpărături doar balerini nude şi sandalele fără toc..deoarece cele pe care le am sunt destul de uzate..iar balerini incomozi..... Ca inspiraţie la cumpărături mă voi ghida după pozele de mai jos.


La capitolul pulovere am nevoie de idei şi inspiraţie..până la anul adică... poate şi la capitolul cămăşi sau bluze... Am găsit câteva imagini cu modele care îmi plac...
       







          Ultimele două îmi plac foart mult ...... da foarte!!! (sunt curioasă dacă până prin octombrie o să am aceleaşi preferinţe)
        Cam atât pe aceată teamă.. cred că am atins toate punctele...  Voi ce vreţi să vă mai cumpăraţi? Ce părere aveţi de cele prezentate?
                                                            xx, Cosmina
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu