marți, 25 februarie 2014

Produse terminate în februarie

   Pentru că suntem în ultima săptămână a lunii m-am gândit să mă scap de postarea asta... adaug un bonus la final..dar care va fi justificat....
    Deşi februarie e o lună scurtă am reuşit să termin ceva produse.. şi sunt încântată. (din acest motiv îmi place să fac aceste postări lunar...îmi dau sentimentul de realizare, că am consumat produse şi nu le acumulez doar)

   O privire de ansamblu:

                                            Pentru corp şi pentru păr sunt cele mai multe produse:


 Gelul de duş Avon Winter Cocoon - am avut iniţial unu de250 ml apoi pentru că mi-a plăcut aşa de tare am luat stilcla mare de 500 ml.... Un review detaliat vezi aici.
Ulei de argan bio, luat din DM cu vre-o 30 lei. Iniţial îl foloseam din când în când în păr dar în ultima perioadă l-am amestecat cu loţiunea de corp antivergeturi... Îmi place că nu rămâne pielea grasă de la el.
Loţiune de corp anti-vergeturi Palmers - sunt la al 4 lea tub (cred!), e foarte groasă, hrănitoare, nu am vergeturi..deşi poate le previne.... nu pot spune... poate e doar genetic.. Am şi recumpărat acest produs.
Deodorant fără aluminiu de la Alverde- nu mai ţin minte al câtelea o fi...deja l-am şi recumpărat. Îl folosesc mereu în weekend, în vacanţă sau zile mai puţin agitate, review cu mai multe detalii are  aici.
Cremă leave-in  pentru păr de la Macadamia Natural Oil - am luat acest produs o dată cu masca lor foarte populară (care e fantastică!) dar acest produs nu e spectaculos deloc. E un produs bun dar nu extraordinar. Pentru că în primăvara trecută mi-am tăiat părul mult timp nu am mai folosit acest produs, am reînceput să îl folosesc acum prin toamnă când mi-a mai crescut părul şi vârfurile au început să fie mai uscate... Deşi are termen de expirare de 18 luni (un an şi jumătate) din câte am calculat eu luna asta a expirat. Încă miroase bine şi are aceiaşi textură..dar îl consider termiant pentru că nu am este decât foarte puţin în el.
Şamponul Clear varianta pentru bărbaţi - Suntem doi la un şampon şi lui nu i-a plăcut mirosul.aşa că mai mult l-am folosit eu. Miroase a mentă şi ceai. În fiecare lună terminăm un şampon din câte văd.  Îmi plac toate variantele şampoanelor Clear.. Un review la varianta Soft and Smooth găseşti aici. Am folosit vre-o 4 tipuri diferite..şi toate au fost OK, pentru că am primit cadou vre-o 4 şampoane mai am unul în baie. (Senisitive scalp)
Tratament pentru păr Loreal Elseve Nutri gloss - nu mi-a plăcut, nu a făcut mai nimic pentr părul meu. Ştiu că sunt persoane cărora le place acest produs. Eu l-am folosit pe post de balsam de păr..deoarece simţeam nevoie de mai multă hidratare..dar acest produs nu mi-a oferit nici hidratare, nici cu mult mai multă strălucire. review mai detaliat aici
                                     Machiaje şi altele - aici sunt mai puţine

Fondul de ten de la Rimmel Wake me ap- este preferatul meu, am termiant deja trei, acum nu mai vreau să îl recumpăr pentru a termina alte produse de prin  seltar şi apoi vreau să încerc Mach perfection tot de la Rimmel să văd dacă îmi place lafel de tare ca acesta Mai multe detalii despre el găsiţi în review-ul de aici
Mascara Rimmel ExtraWOW lash - la deschidere a fost ok, le lungeşte un pic (genele adică) şi adauga şi volum .Acum însă a devenit mai gros, semn că se usucă şi nu mai performează la fel şi trebuie aruncat.
Şerveţele de copii Tip. Deşi merg rar prin Real, dacă ajung pe acolo mereu le cumpăr. Am avut o perioadă când le foloseam pe post de şerveţele demachainte, şi erau forte bune ( mai puţin mascara rezistentă la apă) chiar dacă am tenul foarte sensibil câteodată nu m-au iritat, sunt foarte moi şi destul de îmbibate cu produs, chiar umede (că unele se usucă foarte repede) . Acum însă le folosesc pentru a-mi şterge pensulele între utilizări, a igeniza cutiuţele cu machiaje, sau masa etc. Mi se par foarte utile!.
Lumânarea lunii a fost Pink Sands de la Yankee Candls - a fost la reducere la Mobexpert în ianuarie. Deşi imaginea şi numele amintesc de  vacanţe la mare miroase foarte dulce, gen bomboane.

  BONUS sau poate unele vor considera că trişez dar luna asta pun şi produsele care stau să se termine. Un fel de preview la produsele pe care sper să le termin în martie. Fac acest lucru deoarece în luna martie nu ştiu dacă timpul sau stresul îmi vor permite să mai scriu.... (vine bebele!), mă gândeam să fac un post (mai personal, pentru cele care sunt interesate şi citesc consecvent acest blog) cu pauza pe care blogul o va lua .. (pauză care nu ştiu cât de lungă va fi!). Dacă voi apuca să scriu voi reveni să vă spun dacă le-am consumat sau nu.

Fondul de en Revlon ColorStay - e un fond de ten excelent, eu am varianta pentru ten normal sau uscat. Acoperire mare, rezistenţă foarte bună, look natural. Deşi are termen de valabilitate de 2 ani, al meu cred că e mai vechi de atâta... Pentru că l-am luat de la ceva reduceri am luat o culoare mult prea deschisă pentru tenul meu şi mult timp a stat în dulap. Acum pentru că e iarnă. şi în vară nu am stat deloc la soare sunt mai albă ca niciodată şi pot să îl folosesc mai ales sub ochi, pe pomeţi, în jurul nasului sau a guri, pe frunte ca şi conturarea a feţei.Dacă vrei să ştii cum să âţi conturezi  faţa vezi aici.
Apă micelară Bioderma - demachaintul meu de câţiva ani acum,, perfect pentru ten sensibil. Puteam să îl termin luna asta dar am mai păstrat ceva în stică pentur când plec o săptămână în martie şi am deschis altă sticlă. (să nu car cu mine o sticlă nouă în bagaj)
Şamponl Enliven cu zmeură şi măr roşu - l-am primit pentru testare şi mi-a plăcut, are un review detaliat aici. Pentru că sunte mdoi la un şampon cu siguranţă se va termina.
Gelul de duş Ponche de la Lush - ştiu că pare nefolosit dar pentru că are 100 ml îl voi lua cu mine în bagaj şi mă gândesc că mai mult de o săptămână - două nu ţine. Miroase a portocale.
Crema de faţă cu extract de melc de la Herbagen - îmi place mult, deja produsul iese mai greu, dar mai are un pic. Review aici
   Acestea sunt produsele care dau semne că se vor termina luana viitoare..  Sper să apuc să vă ţin la curent dacă chiar s-au termiant sau nu... Pâna atunci săptămâna aceasta şi poate săptămâna viitoare apuc să mai fac câteva postări deja pregătite în minte!

                                                                              xx, Cosmina 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu