duminică, 29 ianuarie 2012

Moda anilor 20 în prezentări şi filme

     O nouă tendinţă ce pare să domine colecţiile de primăvară-vară este moda anilor 20 urmată de cea a anilor 50 şi 70. Nu e o tendinţă nouă, s-a mai încercat prin 2007, 2008 o revenire dar nu a prins. Acum designeri revin la această epocă cu un ajutor din partea Hollywoodului, unde o serie de fillme şi seriale ne introduc în atmosfera acelor vremuri. Tot ce ştiu eu despre La belle epoque, este filmul mut şi Coco Chanel. Dacă mă gândesc la moda vremii, îmi imaginez rochiile până la genunchi cu franjuri, colierele de perle, bentiţele de pe frunte, rujul roşu şi ochii fumurii, şi ceva accesorii cu pene. Am căutat poze care să mă inspire şi să conecteze cu acele vremuri. Am selectat cîteva care îmi par mai ilustrative precum şi câteva interpretări ale marilor creatori de modă.



  



   După cum spuneam acest trend cred că va prinde mai bine în acest an datorită filmelor numeroase care se desfăşoară în aceată peroiadă. Majoritatea au fost nominalizate la Golden Globes, unele chiar fiind premiate, The Artist şi Hugo luând cele mai multe premi .
Cîteva exemple de care am auzit eu şi care nu vor fii ocolite de iubitorii de filme în acest an.
Great Gatsby

Hugo

Midnight in Paris

The Artist
    Dintre serialele care s-au remarcat pînă acum, şi care au fost deasemenea nominalizate la diferite premii sunt:
  Boardwalk Emire - serial produs de HBO, cu acţiunea desfăşurată în anii 20, perioada  prohibiţiei.

  Downton Abby -  un serial dramă în trei sezoane, care se desfăşoară începând cu izbucnirea primului război mondial şi ajungînd până la anii 20.
   Abia aştept să văd ceva din aceste filme şi seriale. Pentru că dacă o poză face cât o mie de cuvinte, atunci un film face cu mult mai mult....

Imagine din Midnight in Paris


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu