luni, 10 februarie 2014

Produse nelansate la noi

   Nu ca la noi, în  România, nu  ai găsi tot felul de produse.. dar uitându-te pe YouTube nu poţi să nu îţi pară rău că la noi nu sunt anumite produse lansate... deşi companiile există şi la noi..şi te întrebi "Oare le aduc şi la noi?"  Am aşteptat anul trecut să văd dacă Revlon nu aduce şi la noi Lip Butters sau Lip Stain..dar se pare că această companie mai are puţin şi dispare....nu se mai găseşte nici în Real, nici în Carrfour, nici în Auchan....(sau poate doar în cele din Oradea? La voi cum e?)
   Acesta nu e un wish list.. Dacă ar apărea la noi cu siguranţă mi-aş dori să încerc din aceste produse dar nu pot spune că mă tot gândesc la ele... am multe lucruri pe care vreau să le încerc şi de la noi..nici o problemă dar dacă vre-o companie sau distribuitor bun vede postul acesta (hahaha) nu m-aş supăra să vină şi la noi aceste produse...

     Sunt mereu în căutarea unui ser de faţă bun... Se pare că Loreal are unul din gama Youth Code Texure perfector...că mai este o altă gamă de Youth Code care le un moment dat a fost şi la noi, dar a cam dispărut... cred că am încercat serumul şi a fost ok... trebuie să mă uit în arhivă ...
 
Tot de la Loreal aş încerca primerul Miracle Blur din gama Revitalift (gamă care se găseşte şi la noi..dar eu una am tot căutat acest produs şi nu l-am văzut)

Dacă nu se poate cu acest primer..poate aduce compania surată Maybelline noul lor primer Baby Skin.Pore Eraaser.despre care m-am tot săturat să aud review-uri pozitive.

Şi tot de la Maybelline aş fi curioasă să încerc gama de machiaj Fit me, mai ales anticearcănul.... L-aţi văzut cumva pe la noi? Dacă da, pe unde?

Pentru păr se pare că Dove şi-a îmbogăţit gamele de produse substanţial. Iniţial a lansat o nouă gamă cu produse de styling Style+Care din care chiar aş vrea să încerc Şamponul uscat şi un serum dacă nu ambele. Unde mai pui că pe la noi nu prea găseşti în magazine şampon uscat. Eu îl ştiu doar pe cel de la Balea, din Dm. Voi mai ştiţi alt şampon uscat care se vine prin supermarketuri ??? ... Cred că lansarea acestei game ar fi un succes şi la noi.



Acum însă a lansat o nouă gamă Nourishing Oil de şampon, balsam, tratament şi ulei de păr .care pare a fi bună... Aici e adevărat că multe alte companii au astfel de produse..  cu uleiuri în componenţă, dar se pare că acesta are uleiuri în componenţă dar nu îngraşă părul.. pe mine m-ar tenta să îl încerc
După cum vedeţi m-ar tenta aceste firme care nu au preţuri foarte mari... Cu siguranţă mai sunt şi alte produse care nu se găsesc la noi... dar acestea sunt acum în mare vogă şi despre care mă întrebam dacă vor veni şi la noi. Voi aveţi astfel de produse pe care aţi vrea să le vedeţi pe raftruile noastre?
                                                            xx, Cosmina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu