vineri, 31 ianuarie 2014

Ochelarii potriviţi în funcţie de forma feţei

       M-am gândit că în acest an ar trebui să îmi fac un nou control oftalmologic deoarece deşi trebuia nu am mai purtat ochelari de când am terminat facultatea (deci ceva a trecut). Probabil dioptriile mi s-au mărit de atunci..plus că nici o pereche de ochelari pe care îi am nu prea îmi plac.... Aşa am început să caut pe net ce tipuri de rame mi se potrivesc, să nu mai ajung la momentul alegerii ramei pe bază impulsivă.... Eu am faţa ovală spre rotundă...  Am găsit mai multe poze pe care am zis să le împărtăşsesc cu voi.
     Dacă consideraţi că vi se potriveşte sugestia din imagine să îmi spuneţi.







Pentru ochelari de soare ei zic că mi se potrivesc cei tip aviator... Am o pereche pe care o port de 2 ani şi îmi plac tare mlt cum îmi vin..şi văd că şi imaginile îmi sugerează acest tip.




    Sper că aţi găsit utile aceste poze...  Vouă vi se potrivesc?
                                                                                   xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu