marți, 15 octombrie 2013

Garnier Pure activ - cremă anti-coşuri

   Din titlu vă daţi seama că acest post va fi un review la crema anti-coşuri  cu hidratare 24h de la Garnier, formulă concentrată. 
   Dar să începem cu povestea... eu nu am un ten acneeic, nici în adolescenţă nu am avut mari probleme... Imi mai apar şi mie câte unul, două..pe aici pe acolo.. asta însemnând şi pe faţă dar şi pe spate ( da.... ştiu..nu e plăcut... mai ales că mie îmi place să le sparg...şi pe spate e frustrant că nu ajung... nu sunt o contorsionistă bună). Acestea fiind spus... mă trezesc într-o dimineaţă cu vre-o trei coşuri, două pe bărbie şi unul pe frunte... Aşa ceva!!!! Pentru coşurile mele ocazionale avem de la ELF tubuleţul cu ZipZapper, dar acum rămăsesem fără. (P.S: nu e un  produs remarcabil dar ajută să treacă mai repede).  Dau fuga la un supermarket... unde rămân foarte dezamăgită de oferta de produse, majoritatea produselor anti-coşuri erau loţiuni de curăţare.. Eu aveam acasă două.. şi le şi foloseam.. deci aveam nevoie de ceva extra.. Doar de la Gerovital era un baton anti-coşuri şi această cremă de la Garnier.  Am fost apoi şi prin alte supermarketuri  ..... dar oferta era cam tot aceiaşi... Am ales crema dar sinceră să fiu nu mai ştiu cât a costat ..undeva pe la 20 lei, după cum spuneam..am fost profund dezamăgită de lipsa produselor anti-acneice de la noi. Am ales-o deoarece este cu acid salicilic şi HerbaRepair (care nu ştiu ce mai e!), dar ştiu că acidul salicilic şi benzoperoxidul sunt singurele soluţii eficiente împotriva tratării coşurilor.

Ce spune ambalajul: pe faţă- Cremă anti-coşuri hidratare 24h. Elimină şi previne reapariţia coşurilor. Acţioneză imediat
pe spate:- Cremă matifiantă anti-imperfecţiuni PureActive este o formulă concentrată ce luptă împotriva coşurilor şi previne reapariţia lor. Uniformizează textura pielii reducând progresiv semnele lăsate de imperfecţuni.
      Formula sa foarte matifiaantă şi hidratantă are o dublă acţiune împotriva coşurilor şi împotriva semnelor lăsate de acestea (asta repetă în caz că nu a înteles cineva).
      1. Îmbogăţită cu acid salicilic, antibacterian, reduce coşurile şi punctele negre
      2. Îmbogăţită cu un activ natural regenerant, reduce vizibil semnele lăsate de imperfecţiuni. Împerfecţiunile sunt reduse, pielea îşi recapată frumuseţea.
Cum se foloseşte? în fiecare zi, dimineaţa şi/sau seara, aplică produsul pe întraga faţă curăţată în prealabil. Evtă conturul ochilor.
                     cea mai lungă descriere EVER
Experienţa şi părerea mea. 
         De cum am luat-o am folosit-o şi dimineaţa şi seara pe întreaga faţă. Nu e deloc grasă, machiajul se aplică foarte bine peste. Pielea mea este normală spre uscată, sensibilă în general şi deşi spun ei că este hidratantă nu pot spune că pentru mine ar fi deajuns, pentru dimineaţa da, sub machiaj e foarte bine, dar seara am nevoie de o cremă mult mai hidratantă. Pentru un ten normal spre gras, sau gras cred însă ca ar fi perfectă. Pentru a respecta instrucţiunile am renunţat şi seara la crema mea, folosind-o doar pe aceasta. După o zi, adică două utilizări chiar am observat că monstruleţii arătau mai bine, deci se pare că partea cu Acţionează imediat şi Formulă concentrată chiar funcţionează.. nu e aşa doar de marketing. . Am rămas extem de surprinsă de rezultate, în trei zile coşurile dispăruseră şi locul se videcase aproape complet..   După am oprit utilizarea revenind la produsele mele. După o săptămâna şi ceva iar mi-a apărut un coş, de această dată am folosit crema doar pe coş şi în jurul acestuia şi a funcţionat la fel de bine.Acum nu mai folosesc crema, m-am reîntors la produsele mele, nu ştiu dacă e adevărt că se obişnuieşte pielea cu un produs, sau o substanţă dar cred că e mai bine să nu utilizez produsul pentru ca pielea mea să nu se obişnuiască cu acidul salicilic.  Dacă aş avea un ten acneic..adică să imi apară mereu coşuri atunci cu siguranţă aş folosi-o zilnic..
  Concluzie:  Sunt foarte mulţumită de aceată cremă...promite şi chiar face. Nu pot spune că toată lumea va fi mulţumită de ea, fiecare are tenul diferit şi reacţionăm diferit la produse.. dar dacă ai probleme cu coşurile recomand să încerci această cremă, preţul e rezonabil, se găseşte în mai toate supermarketurile,  şi chiar ajută.
Avantaje:
- reduce coşurile şi semnele lăsate de acestea
- acţionează rapid, într-o zi vezi deferenţa (dacă o utilizezi dimineaţa şi seara)
- are un preţ accesibil
- se găseşte prin toate supermarketurile
- nu e grasă, se poate aplica machiajul peste
- nu crează iritaţii
Dezavantaje:
  - nu e destul de hidratantă pentru un ten normal sau uscat.. 
   Tu ai folosit această cremă? Ai probleme cu coşurile? Dacă da, ce produse foloseşti?


                                                                                   xx, Cosmina

11 comentarii:

  1. si eu am probleme cu niste cosulete micute pe sub piele de ceva vreme care imi apareau de obicei doar pe barbie,apoi sau estins si pe obraji :( folosesc o crema de la gerovital care are cam aceleasi rezultate ca si crema ta :D ii voi face un review in curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa de crema ta..abia astept review-ul.

      Ștergere
    2. http://anaonofrei.blogspot.ro/2013/10/gerovital-plant-crema-sebo-reglatoare.html

      Ștergere
  2. Nici eu nu am probleme cu tenul, dar caut ceva ce sa aplic pe vre-un cos aparut razlet :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum o tin si eu pentru ce mai apare...poate si batonul acela de la Gerovital este tentant.

      Ștergere
  3. si eu am folosit-o si chiar da rezultate.. insa mi s-a terminat si de vreo luna nu o mai gasesc nicaieri.. stie cineva daca e o problema temporara sau in alte orase ati gasit-o? sunt din sv. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca e o chestie de aprovizionare pe acolo. Sunt din Oradea si am vazut-o destul de recent, trebuie sa o cauti prin mai toate supermarketurile sau cel mai rau sa faci un drum in orasul vecin...

      Ștergere
  4. Cum pot sa le comand, tinand cont ca sunt in Italia...?!? Astept raspuns va rog frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu vand nimic, crema se gaseste prin supermarketuri... adica se gasea prin 2013 cand am facut postarea, acum nu mai stiu daca se mai gaseste sau nu, cand vi tara trebuie so o cauti.

      Ștergere
  5. daca eu am 12 ani, pot folosi acel produs?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa il folosesti dar nu stiu daca se mai gaseste prin magazine. La inceput incearca doar pe o portiune mica a feti sa vezi daca nu ai de la el vre-o alergie si abia apoi aplica pe toat[ fata. Daca ai cosuri putine aplica doar pe cosuri.

      Ștergere