joi, 16 ianuarie 2014

Lapte demachiant Nivea - review

   Chiar dacă postarea anterioară a fost tot la un produs demachiant, acum urmează continuarea.... Deoarece nu am putut utiliza dischetele demachiante de la Balea, nu am renunţat la ideea de a avea la părinţi un alt demachiant, să nu mai trebuiască să îl car cu mine, aşa că mi-am luat Laptele demachiant de la Nivea din gama Pure & Natural.



    Produsul de vine ambalat într-o sticlă de plastic de 250 ml şi a costat undeva la 20 lei, a venit la promoţie cu ceva dischete demachiante. Se prezintă ca o cremă albă, cu un uşor parfum fresh. Am ales acest produs deoarece nu are parabeni, siliconi şi alte cele.. 
    De mult nu am mai folosit un lapte demachiant, deoarece am rămas fidelă apei micelare de la Bioderma, produs HG (holly grail). Nu mă aşteptam la ceva deosebit dar am rămas plăcut surprinsă, un pic de produs, pe o dischetă demachiantă a îndepărtat destul de bine tot machiajul. Am revenit cu încă o dischetă cu un pic de produs să mă asigur, şi aceasta a luat şi ultimele rămăşiţe de machiaj. (nu aveam mascara waterproof). Fiind sub formă de cremă cred că  foarte potrivit tenului uscat sau normal, mai mult decât celui gras, dar şi acesta din urmă îl poate folosi liniştit dar probabil urmat de un tonic. Poate pentru că nu sunt obişnuită cu formula unui lapte demachiant, mi s-a părut că rămâne o uşoară peliculă pe faţă, ca un fel de cremă... dacă aveam toner l-aş fi folosit. Nu mi-a cauzat nici o iritaţie deşi am tenul foarte sensibil. E un produs bun.
Avantaje
- preţ rezonabil
- se găseşte peste tot
- fără parabeni, siliconi..etc
- îndepărtează machiajul eficient (mai bine foloseşţi două dischete demachiante cu un pic de produs de fiecare dată decât o singură dischetă cu mult produs)
- adecvat mai mult tenului uscat, normal sau combinat, chiar cele sensibile
Dezavantaje:
- lasă o uşoară peliculă pe faţă, ai putea simţii nevoia să îţi clăteşti faţa după sau să foloseşti un tonner

 Aţi încercat acest produs? V-a plăcut? Ce demachiant folosiţi acum?
                                                               xx, Cosmina

4 comentarii:

  1. nu am folosit de la nivea pana acum insa ma tenteaza momentan folosesc unul de la farmasi

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar il văzusem în magazin, dar neştiind nimic despre el nu l-am cumpărat. Mă bucur să aud că este bun şi îl voi cumpăra pentru demachierea de dimineaţă.

    RăspundețiȘtergere