marți, 28 ianuarie 2014

Produse terminate în ianuarie

   Luna ianuarie a fost una din lunile bune, în care multe produse mult mai vechi s-au termiant... Pozele sunt făcute cam de o săptămână pentru că nu am mai avut răbdare să ţin atâtea ambalaje... Găsesc foarte plăcut sentimentul de a arunca ambalajele goale.. ca un fel de mini recompensă... sau faptul că pentru o zi nu mă mai simt vinovată de cumpărături excesive...

   Unele din produsele de mai jos sunt clasice deja... le vedeţi dacă nu lunar probabil la 2 luni. Machiajele sunt din cele mai vechi..adică expirate nu termiante..
    Să le luăm pe rând.... pentru corp şi păr sunt cele mai multe
Fixativul de Taft - nu prea folosesc fixativ, cred că pe acesta îl am de un an.. dar cum au fost Sărbătorile am încercat şi eu să arat mai prezentabilă.
Şamponul Clear - acesta este a 5-lea după cel pentru volum, cel Soft and Smooth, cel pentru bărbaţi şi acum cel pentru scalp sensibil din imagine.. Mai am în baie încă 2 de termiant.. mai multe despre şampoanele Clear şi de ce îmi plac în acest review .
Loţiunea de masaj Antivergeturi Palmers - cea din poză este loţiunea nouă deoarece pe cea veche a trebuit să o măcelăresc cu cuţitul să scot tot ce ma era în ea.... Singurul ei dezavantaj este că fiind foarte groasă ca şi consistenţă, aproape ca un unt de corp, şi având pompiţă la final rămâne mult pe fundul ambalajului şi trebuie să îl tai să poţi scoate (cam încă 5 aplicări bune). Miroase a ciocolată şi e foarte hrănitoare, sunt acum la al 3-lea flacon, cred! O folosesc ca prevenţie deci  nu ştiu dacă chiar atenuează vergeturile sau nu.
Spuma de ras de la Glilette este iar un clasic... am mai înlocuit-o cu cea de la Balea de câteva ori ..dar aceasta îmi place mai mult. Păcat că nu găsesc varianta pentru piele uscată...aia mi se pare şi mai şi... dar o caut şi dacă nu dau de ea  mă mulţumesc cu aceata pentru piele sensibilă.
Sprayul termoprotector de la Tresemme- mi l-am  luat de pe net că auzisem multe lucruri bune pe Youtube despte el  M-a ţinut aproape un an. Un review nu i-am făcut că mare diferenţă nu văd cu spray-urile acestea. Le folosesc în speranţa că nu voi avea părul prăjit în viitor de la uscător. (placa şi ondulatorul nu prea le folosesc). dar pe moment rezultate vizibile nu se văd. Voi reveni la cel de la Gerovital... Nici unul nu are miros şi nici nu îngreunează părul (cu cel de la Balea trebuia să fiu atentă să nu folosesc prea mult).
Gel de duş şi săpun lichid Avon  Dazzling - au fost ediţia lor de sărbătoare. Mirosul mi-a plăcut mult, în fiecare an mi-am luat gelul de duş deşi anul acesta având pielea mai uscată un pic m-am chinuit să îl termin că îm cam usca pielea, dar alternând cu unul cremos şi utilizănd unturi de corp am reuşit să îl dau gata.
Cremă pentru sâni şi decolteu Lush - Am fost obsedată de crema asta. I-am făcut un review aici . Consistenţa deloc grasă plus mirosul foral..au făcut din ea o cremă excelentă..La început am folosit-o pe post de cremă de ochi dar de frică să nu îmi expire am început să o folosesc ca atare.. Partea cu fermitatea nu am remarca-o dar am să mai încerc prin vară sau toamnă..că acum abia mi-am făcut aprovizionarea de la ei cu spume şi săruri, că au fost la reducere..aşa că abia când le termin pe acestea mai pun o comandă.

La partea de machiaj şi unghii s-au adunat câteva produse mai mult expirate decât terminate. Două lacuri de unghii cu sclipici care s-au întărit , plus un Matte top coat de la ELF întărit şi separat. Două farduri de obraz tot de la ELF, unul cremos sub formă de stick care chiar e consumat...a mai rămas foarte puţin..şi unul pudră pe care l-am folsit mai mult ca şi fard de pleoape (pentru blending) că era prea deschis.. Cele două farduri de pleoape de la Revlon pe care le-aţi văzut în postarea cu Produse la care nu pot renunţa, au mai bine de 10 ani şi deşi mai puteau fi folosite am zis că mai bine nu.. E vremea să plece... Oricum mai am ceva astfel de produse..după cum aţi văzut în postare. Un gloss No name... care stă de câţiva ani..dar parcă are un miros mai dubios..poate îl avea din start..nu ştiu că nu prea l-am folosit...
    Deşi nu sunt cosmeticale, m-am gândit să adaug şi lumânările parfumate pe care le-am terminat.. Acum am  mai multe deoarece în decembrie am cumpărat pentru Sărbători...deci sunt consumate din decembrie şi ianuarie inclusiv.


     Lumânările Glade în arome de sărbătoare au fost greu de găsit anl aceste, cel puţin în Oradea. Am luat două chiar în primele zile de decembrie din Real şi apoi nu am mai găsit. Şi credeţi-mă am vizitat toate supermarketurile din oraş dar nici urmă de ele, erau doar mirositoarele de cameră. Lumânarea de la Yankee Candle Fireside Treats am luat-o la reducere de Black Friday, a  ţinut bine, şi chiar dacă e foarte scumpă (şi redusă) mirosul  e mult mai puternic decât oricare altă lumânare pe care am încercat-o... Miroase a bundică cu vanilie... plus încă ceva. Acum mi-am luat alta de  la Mobexpert unde au mereu câte un miros la reducere...Lumânarea de la Bolsius cu miros de Mango am primit-o cadou de Crăciun şi chiar am rămas surpinsă că se simte mirosul.. e o variantă de luat în considerare. Am mai folosit şi o tartă tot de la Yankee Candle cu miros de scorţişoară.
   Cam acestea au fost produsele consumate în ianuarie. Voi aţi încercat vre-unul din ele? Cum vi s-a părut?
                                                                                      xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. Eu nu ma inteleg bine cu Clear, mami da.
    Am si eu acel fixativ Taft, sunt multumita de el.
    Eu pastrez recipientele lumanarilor. :) Imi pun in ele rujurile, pensulele etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu pastrez recipientele de la lumanari..desi am asa de multe acum ca nu mai stiu ce sa pun in ele..dar mi se par foarte functionale

      Ștergere