vineri, 10 ianuarie 2014

Produse la care nu pot renunţa

   Am câteva produse în colecţia mea de machiaje, care deşi sunt vechi şi ştiu clar că nu le folosesc... asta dacă au avut ocazia să fie folosite...., nu pot să mă despart de ele... La final de an le-am pus deoparte..în speranţa că "ochii care nu se văd se uită" şi poate aşa voi putea să le arunc şi eu. Le-aş fi dat dar unele sunt prea vechi pentru a fi cadorisite sau trebuie un pic de muncă cu ele...şi nu cunosc nici o împătimită a machiajului ca mine.
  Astfel am decis să le închin acest post, spre a nu fi uitate.. înaite de a fi aruncate.. facem deja pomenirea lor 
    Spre exemplu:
     Cele două farduri de jos sunt ambele Revlon..şi le-am primit de la prietenă prin facultate, care la rândul ei le primise din Canada... deci au mai bine de7 ani.(atât a trecut de la teminarea facultăţi).. Au fost primele mele farduri mai de calitate.. eu le consideram "de firmă"
      Sus am o paletuţă de la ELF, se vede că am folosit doar fardul rozaliu, un  fard negru de la Rimmel care e chiar pigmentat şi e ok..dar nu ajung la el..că majoritatea paletelor pe care le folosesc au culoarea neagră, şi nu în ultimul rând o paletuţă tot de la Rimmel..care deşi nu sunt ele foarte pigmentate le-am folosit bine. Acestea toate au cam 3-4 ani.... dar nu le folosesc niciodată...
    Am lăsat la final ceea ce doare mai tare.... Creioanele Jumbo de la NYX. unul e negru, şi nu cred că l-am folosit mai mult de o dată, unul e verde ..şi poate l-am folosit de 3 ori şi un albastru închis. Sunt frumoase dar au acum mai bine de 2 ani şi ceva..deşi încă sunt funcţionale, nu şi-au schimbat culoarea sau mirosul pe ele scrie ca termen de expirare 12 luni de la deschidre. Mai am 2 nuanţe, una de levander şi încă un albastru deschis, pe care le-am mai folosit din când în când., mai ales cea de levanda care e aproape alb sidef pe ochi. (acelea măcar au fost consumate măcar pe jumătate..nu ca astea din poză). Nu pot renunţa la ele deoarece ştiu că mi le-am dorit mult la momentul respectiv. Dar pentru că nu am ieşit seara în oraş şi nu am făcut machiaje spectaculoase, au rămas nefolosite... De mult tot vreau să le donez dar, după cum spuneam, nici una din prietenele mele nu e aşa de împătimită după machiaj încât să folosesască bază pentru fardul de pleoape... plus că acum s-au cam învechit..
   Dacă mia caut bine cu siguranţă mai am şi altele la fel de vechi dar care  au scăpat ochiului vigilent.. Mi-aduc aminte de balsamul de buze de la Sleek în cutiuţă..care e superb..dar nu îi suport gustul pe buze..Cum a scăpat el de poză! Şi probabil mai sunt şi altele.. 
    Voi aveţi astfel de produse, la care nu puteţi renunţa deşi ar trebui? Mereu mi s-a părut mai uşor să le dau decât să le arunc..dar parcă acestea nu am reuşit să le dau nimănui.  Cumva anul acesta va trebui să mă despart de ele...



6 comentarii:

  1. Am foarte multe cosmetice pe care nu le folosesc dar nici nu le dau:))Le tin acolo poate imi vor trebui candva:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc fraza asta!..Am aceleasi sentimete..doar ca realist vorbind..daca nu le-am folosit de 3 ani..sansele sunt slabe sa le folosesc acum sau peste ceva timp.

      Ștergere
  2. Pe mine ma doare sufletul cand trebuie sa ma despart de produsele pe care le-am iubit dar dintr-un motiv sau altul am renuntat sa le mai folosesc.Parca as da o parte din mine,nu alta! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu..exact asta simt si eu! Dar pe de alta parte imi pare rau ca nu au fost folosite.. par cumva irosite..

      Ștergere
  3. am o paletuta foaaaarte veche de la Avon :))) are si blush,ruj si fard de pleoape cremoase.
    Cei drept mai este un pic dintr-un ruj rosu,insa nu stiu cum se face ca mereu uit de ea si asa s-au adunat mai bine de 6 ani de cand tot spun ca o pun la gunoi si nu am mai facut-o :))))
    in rest nu am situatii de genul,machiez destul de des si ma impart in asa fel incat sa le folosesc pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru paletute mi-am facut de la finalul anului trecut un orar de functionare .. asa ca in fiecare zi trebuie sa folosesc alta paleta.. sa nu imi para rau ca neglijez pe careva!

      Ștergere