sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Colecţia mea de lacuri Nicole by OPI

    Dacă în 2012 am fost fana lacurilor Farmec, în 2013 am descoperit lacurile Nicole by OPI care au apărut la DM. Nu doar faptul că rezistă bine, cam 5 zile în condiţiile în care spăl vase zilnic fară mănuşi, plus alte munci prin casa, dar mai ales pentru culorile unice şi texture deosebite.
    Preţul lor e de 33 lei, cam mare în comparaţie cu alte lacuri, dar precizez că doar primel 2 din stânga le-am luat la acest preţ ,şi asta pentru că vroiam pentru nuntă ceva mai deosebit. Cele cu steluţă sunt la promoţia de 1+1 gratis (deci cam 17 lei de ojă) iar restul la preţul de 22 lei, preţul cu care au fost chiar la început. (3 din ele sunt primite cadou, eu le-am ales şi el le-a plătit).








Pentru că îmi plac aşa de tare le-am înşirat pe tote şi au şi rol decorativ la măsuţa de machiaj. Cel auriul este tip kracle (sau ceva de genul asta... ) Ultimele două luate sunt din gama Gumdrops, şi arată ca zahărul..

Mi-am mai dorit un lac numit Conffeti Fun dar nu l-am găsit.
        Sunt mulţumită de colecţia mea şi sper să nu mai adaug nimic la ea.. deşi în State au avut mai multe colecţii gen Tinkerbell (doar pentru vară)  iar acum au colecţia Carrie Underwood şi Gummdrops (care este şi la noi).
        Dacă vă plac lacurile cu sclipici, cu texturi sau culori deosebite le recomand. Nu am uitat nici de lacurile mele Farmec care îmi plac pentru că sunt la fel de rezistente, dar le găseşti doar în culorile clasice de roz, roşu şi alb (pe internet se gasesc si ceva ediţii speciale cu alte culori). Am mai dat din lacurile pe care le aveam pentru a nu ajunge la o colecţie prea mare când am început să le iau pe acestea, ..dar cu cele de la Maybelline, câteva Astor şi câteva Revlon parcă am 45 de lacuri....  Trebuie să mă uit la cele mai vechi să văd dacă nu s-au întărit, poate mai arunc la final de lună câteva.
     Care sunt lacurile voastre preferate? Vă plac cele cu diferite texturi sau le preferaţi pe cele clasice?  Ce culori purtaţi mai des? Sper ca aceste lacuri să măţină câţiva ani buni. Cam câţi ani ţine o ojă..şi e funcţională?
                                                                               xx, Cosmina
      

Un comentariu:

  1. Vaaaiii,cate ai!! Te invidiez,tare de tot! :))
    Mie imi plac cele clasice,nu prea am fost "prinsa" de vreun trend anume desi am lacuri cu diverse texturi.
    Depinde de oja,am unele "batrane" de cativa ani(3-4) si inca mai au consistenta de la inceput.Iar altele,care sunt mai recent achizitionate s-au "branzit" si a trebuit sa le arunc,nu am reusit sa le mai salvez.E important si locul in care le depozitezi,mereu trebuie sa fie tinute departe de umezeala,caldura prea mare,frig excesiv sau lumina(naturala)..

    RăspundețiȘtergere