joi, 2 ianuarie 2014

Best of 2013

 Anul trecut am facut o postare cu cele mai bune produse.si uitându-mă peste ea îmi dau seama ca pe majoritatea le-aş cumpara...vezi aici
   Pentru mine anul acesta a fost cu siguranţă anul Urban Decay, Victoria Secret şi Nicole by OPI... Am descoperit aceste firme şi norocul a fost cu orele suplimentare si mai apoi cu mărirea de salar ..ca altfel nu ajugeam sa incerc aceste produse ..mult mai scumpe... Am continuat sa mă bucur de ceva produse Lush...datorită reducerii de 50% din ianuarie (e valabilă chiar acum, până în 6 ian la toate produsele din gama de Crăciun).
   Vreau să fac şi o postare cu produse Holy Grail ..adică ce am mai adăugat pe lista de produse fără de care nu mai vreau să mă văd.
    Acestă postare poate ar fi mai bine să se numească Cele mai folosite produse ale anului..deoarece nu sunt convinsă că sunt neaparat cele mai bune...sunt cele mai bune pentru 2013.
MACHIAJ
Fond de ten  - Rimmel Wake me up. Sunt la a 2 sticlă care e pe terminate, în vară am schimbat cu mai multe BB cream-uri dar în toamnă m-am reîntors la el
BB cream - am încercat nenumărate dar cel mai mult m-a surprins cea de la Rimmel
Anticearcăn - deşi cred că cel de la Bourjois din  2012 e mai bun, cel mai folosit a fost cel de la Rimmel Wake me up
Pudră - aici am două.. ELF spf 45.. am folosit-o toată vara ...dar şi Rimmel Stay Matte e bună
Blush- au fost blushurile de la Elf Studio.. mai ales duo-ul Blush and bronzer
Pudră bronzantă - după cum spuneam maisus cea de la ELF din duo
Iluminator -nu am unul care să se distanţeze..de la Sleek am folosit şi cel pudră şi pe cel cremos..dar şi de la ELF .
Farduri de pleoape - cu siguranţă au fost noile achiziţi de la Urban Decay..dar mai ales paleta Naked (prima)
Primer - atât cel de la Too Faced cât şi cel de la ELF de 9 lei
Mascara - cea mai bună cred că a fost Maybelline The falsies..şi apoi Rimmel Scandal Eyes 
Creion de ochi - Avon Supershock
Rujuri şi glossuri - nu am preferinţe, am încercat multe variante de creioane jumbo..dar zi de zi cel mai mult l-am folosit pe cel de la Victoria Secret că ţine loc şi de balsam de buze dar şi rujurile Avon Longlasting

Machiajele pe care le-am folosit în octombrie la  nuntă

FAŢĂ şi CORP
Demachiant - Bioderma e produs HG, folosesc cam 2 sticle de 500 ml pe an...
Cremă de corp au fost unturile de Victoria Secret - atât pentru hrănirea pielii, pentru textura uşoră dar şi pentru mirosul care persistă mult.. vor fi si ele pe lista Holy Grail.

Gel de duş - au fost cele de la Lush...nu atât pentru consistenţă cât pentru miros.
Sare de baie şi spumant - tot Lush

Cremă de faţă - la început de an am folosit Gerocossen Hydra Ferm cu acid hialuronic dar acum sunt foarte încântată de cea cu extract de melc.
Autobronzant - Alverde pentru bronzare uşoară gradată şi StMoriz spumă pentru bronzare instant
Ser de faţă - Alverde cu lipozomi
Şampon - Clear
Mască de păr - Macadamia Natural Oil
Pensule- Elf, cele din gama Studio
 La capitolu balsam de păr şi leave-in  nu am preferate..cel mai folosit leave-in este cel de la Macadamia dar şi uleiul de argan
Deodorant -am două Alverde roll on pentru că e fără aluminiu (pentru zilele uşoare, de weekend sau de vacanţă) dar şi Lady Speed stick - pentru zilele cu program lung
Spumă de ras - Gillette varianta pentru piele uscată
Lac de unghii - Nicole by OPI
Sper că nu am uitat ceva categorie. Aşept să văd care au fost preferatele voastre în acest an.
                                                             xx, Cosmina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu