luni, 8 iulie 2013

Şamponul Desert Essence cu Tea Tree

   Sunt tot la capitolul produselor din duş, Asta pentru că sunt destul de mulţumită cu produsele actuale.. Aşa că m-am gândit să scriu azi un review la şamponul de la Desert Essence, un şampon fără SLS şi mult mai natural. Am mai încercat un şampon mai natural de la Alverde, care nu mi-a plăcut deloc....   am scris despre el aici. Acum am zis să mai fac o încercare cu un produs mai natural, deşi sincer vă spun nu mă feresc în mod deosebit de SLS, este un spumant care poate provoca alergii, dar cum nu am avut probleme până acum ...nu fug de el. De ferit încerc să mă feresc de  produse fără parabeni..că ştiţi şi voi că sunt legate de cancer....sau aluminium din deodorate...la fel. Dar dacă se poate să am un şampon fără tot felul de chimicale, care să fie bun...zic"De ce nu!"







L-am cumpărat de pe cosmetice pe net la aceiaşi comandă cu  gelul de duş Natures Gate, review aici, şi a costat 29 lei. Este o sticlă destul de mare, are 382 ml (ce îmi plac mie americanii ăştia...nu puteau pune exact 400 ml.,....nu..e 382..bine că nu are şi virgulă...nici în oz nu e măsură fixă...12,9?!?). Adică cam dublu faţă de unele şmpone de la noi, ceea ce face ca 200 ml să fie cam 15 lei.... deci nu aşa de rău  (matemetica asta..dacă nu m-a omorât până acum,..acum cred că e prea târtiu! Acesta e modul meu de a mă mângâia pe spate..."Nu e aşa de scump....nu fi supărată...că dai banii pe tot felul de chestii!)
   Aşa cum îi spune şi numele este cu extract de Tea Tree, mentă şi Yucca. Extracte sau nu,..bine că funcţionează!
Ce spun ei! luat de pe site:

Samponul Desert Essence Tea Tree Replenishing este puternic dar in acelasi timp delicat cu parul tau. Uleiul de arbore de ceai curata parul dar nu inlatura si emolientii naturali. Ajuta la resturarea echilibrului parului si a scalpului. Uleiul de menta racoreste scalpul iar extractul de yucca si eucalipt reduce aparitia cojitelor (impropriu considerate uneori matreata) adaugand hidratare si stralucire parului.
Se indica folosirea balsamului pentru rezultate optime dupa ce s-a folosit samponul pentru curatare.
Nu este indicat a se folosi de persoanele care au parul vopsit. (bine că nu am părul vopsit!)

Ingrediente:
Water (aqua), coco-glucoside (coconut derived), sodium coco-sulfate (coconut derived), melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, mentha piperita (peppermint) oil, hydrolyzed wheat protein, mentha arvensis leaf oil, eucalyptus globulus leaf oil, opuntia vulgaris extract (prickly pear cactus), yucca schidigera extract (yucca cactus), citric acid, glyceryl oleate (vegetable derived), glyceryl caprylate (vegetable derived), glycerin (vegetable derived), menthol, hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, sodium chloride, sodium benzoate.
Produsul sau ingredientele nu au fost testate pe animale. Produsul nu contine SLS, nici parabeni, parfum artificiali, nici PEG, PGG, MEA, DEA or TEA
 
 
 


Acum vine părerea mea: Curăţă bine părul şi chiar nu îl usucă. Face spumă destul de bine, comparabil cu unul clasic... de regulă cele fără SLS nu prea fac spumă. Nu pot spune că e hidratant însă... fără balsam sau mască....nici nu se concepe... Nu mi-a provocat mătreaţă ceea ce e un mare plus. Miroase mentolat şi parcă te răcoreşte ceea ce îmi place.Nu am văzut mare strălucire după folosire. Ceea ce nu îmi place este că îmi îngraşă un pic părul,..nu foarte grav..cum s-a întâmplat cu ale şampoane, gen Loreal. vezi aici... dar probabil pentru că nu inlatura si emolientii naturali, şi e mai delicat, simt nevoia să îl spăl mai des şi nu aş vrea să îl spăl chiar zilnic Am uitat să precizez că e de consitenţa unui gel incolor...că ăla de la Alverde arăta cam greţos..şi nici nu mirosea bine.
În concluzie este un şampon natural care chiar îmi place... chiar dacă simt nevoia să îmi spăl capul cu o jumătate de zi mai repede..decât dacă aş folosi alt şampon eu zic că e foarte ok. Îmi pare rău că nu am luat şi balsamul aferent...dar când am să îl mai comand voi lua şi balsamul.

Un alt review la Şamponul Pantene Aqua light găsiţi aici
 Voi ce şampon folosiţi acum? Sunteţi mulţumite de el?
                                                                         xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu