marți, 9 iulie 2013

Două manichiuri...după inspiraţie

   Mai întâi am fost inspirată de Jen, sau mai bine zis MissJen fabulous, care a postat un videoclip cu Nail Art for Beginners.... sau mai bine spus....Unghii frumoase pentru cele fără răbdare sau inspiraţie... ca să nu zic talent...pentru că chiar cred că ţine mai mult de practică decât de talent.... Are aja de multe videoclipuri cu manichiuri super frumoase...iar acestea pentru începători mă atrag şi pe mine să le încerc....

Varianta trei mi-a atras atenţia.. şi cum săptămâna trecută am fost numai cu rozurile..am zis să încerc. Din păcate pozele nu au ieşit foarte clare.. dar eu tot le pun.... aşa să mă credeţi.... E normal că nu au ieşit aşa de frumos ca ale ei..dar voi încerca şi cu alte combinaţii de culori.

Am folosit aceleaşi oje ca în manichiura trecută.
Am făcut această manichiură vineri şi m-a ţinut până luni. Dar în weekend am fost la iarbă verde şi mi-am luat ceva reviste cu mine. În Joy am găsit însă o manichiură chiar pe gustul meu...abia am aşteptat să o recreez.

    Mi-am ales culorile, toate sunt de anul trecut din gama Maybelline Color Mania, culorile care recunosc nu le prea folosesc...  Doar verdele închis nu a necesitat două straturi, din primul strat am obţinut culoarea dorită.


Dar culoare de pe inelar, deşi un liliac, mi s-a părut foarte deschisă..aşa că am optat pentru alta mai închisă, un mov din aceiaşi gamă.
Dar pentru că am pus-o peste cea deschisă nu a ieşit bine. A trebuit să o îndepărtez şi să o reaplic...şi  nu am mai făcut poză...dar a ieşit mai bine decât în poză. Sunt mulţumită de rezultat....dar şi mai mulţumită că sunt în "trend"!!!
 Cepărere aveţi despre aceste manichiuri? Care este mai pe gustul vostru?...
                                                                    xx, Cosmina



2 comentarii: