luni, 1 iulie 2013

produse terminate în iunie

   Iunie se pare că nu a fost o lună în care să termin aşa de multe produse. Mai sunt luni ca astea, mai ales că ultimele lunii au fost pline de produse terminate.


Spray-ul de picioare Avon Foot Works
Balea şampon uscat - care era gata de mult, dar nu am ştiut şi când să îl folosesc....după o lungă perioadă..descopăr că nu mai este..... review aici
Avon Plane Spa cremă contur ochi cu caviar  - review aici
Trei creioane pe care le-am ascuţit pentru ultima data cred că dta viitoare se vor rătăci în ascuţitoare:
- creionul de ochi tip jumbo....un roz perlat..cred că e Yves Rocher..dar e aşa de vechi...că mă fac de râs dacă zic că are peste 10 ani, dar am uitat de el...ani buni de zile
- creion de buze de la Wet and Wild.... pe vremea când se vindeau în Kenvelo, nu e cremos..dar îmi place culoarea, un roz prăfuit
- un creion maro de ochi de la Yves Rocher primit de la sora mea acum câţiva ani... cam 4-5 ani să fie!

Am mai terminat şi clasica spumă de ras de la Balea, cu ambalaj roz, pe care am uitat să o pun la poză...dar a apărut în fiecare lună atât la achiziţii cât şi la produse terminate.(prea multă expunere...acum o trecem o perioadă la anonimat!)
   Din păcate unele lucruri se mai şi strică....vezi balsamul meu solid Jungle de la Lush, Are aproape un an..La început l-am folosit aşa ca pe un săpunel...apoi l-am pus într-o sticluţă şi l-am amestecat cu apă fierbinte să se topească, şi a devenit semi-lichid, dar am observat luna aceasta că nu mai miroase bine.. Schimbarea mirosului e unul din semnele că produsul nu mai bun. Şi pentru că nu era un balsam de care să fiu ataşată, nu era foarte hrănitoar, doar că lasa un miros foarte fresh în păr, l-am aruncat....

  Bye, bye... old friend..... din păcate nu te voi mai cumpăra... pur şi simplu nu meriţi banii!
            Cam acestea au fost produsele de care m-am despărţit luna aceasta.. nu foarte multe....dar asta e realitatea.
                                                                                       xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu