miercuri, 17 iulie 2013

Produse terminate în iulie

    Ştiu că azi e doar 17 iulie, dar realizez această postare mult mai repede pentru că în 10 zile voi pleca pentru trei săptămâni la sora mea în Franţa şi nu ştiu dacă am să mai reuşesc să scriu de acolo. Nu e ca şi cum aş merge în codru..(codrul e programat în acest sfârşit de săptămână)..voi avea şi calculator şi internet..dar nu ştiu dacă voi avea timpul sau starea de a scrie..şi încerc să plec fără procese de conştiinţă, adică să fac toate postările pe care le mai am... Dacă va fi să scriu vor fi probabil posturi în care să va povestesc lucruri...ştiţi că am pe listă o groază de produse pe care sper să le cumpăr... vezi aici lista de dorinţe.
   Unele produse sunt terminate altele mai au foarte puţin şi ştiu că le voi termina în zilele următoare.

Bioderma - nu mai trebuie să spun cât de mult îmi place. Adevărul e că nu mă văd fără ea, am şi cumpărat alta, de 500 ml de dacta aceasta. Pe aceasta am luat-o prin februarie - martie când în Sensiblu era oferta 1+1 gratis, la varianta de 250ml. Deci jumătate de litru m-a ţinut cam 6 luni, e bine zic eu! Un mini review am făcut aici.
Autobrozantul Alverde- review aici, cu siguranţă îmi iau altul când vin, deşi vreau să îl încerc şi pe cel de la Balea.
Deodorantul Alverde - cel mai bun deodorant fără aluminim de care am dat până acum. Nu e pentru zilele caniculare dar  e ok. Review aici
Şamponul Big de la Lush - m-am chinuit să îl termin..că în august are un an.. şi nu vroiam să se strice...l-am alernat cu alt şampon pentru a-l termina. Mai multe despre el aici
Gelul de duş Sparkling Citrus  de la Victoria"s Secret - mi-am lat deja alte două în loc...ca să nu zic iar cât de mult îmi place... review aici
Deodorant mini B.U. - a venit cu ceva revistă... dar surprinzător chiar e bun.
Deodorantul Lady Speed Stick, varianta gel - chiar dacă are aluminum e cel mai puternic deodorant... indiferent că e caniculă sau alerg ca besmetica pe străzi...rezistă bine... va fi mereu la mine în baie.
Machiaje şi unghii

Am terminat primul meu blush..(după mai bine de 4 ani de la achiziţionare). nu îmi vine să cred... e cel din duo-ul de la Elf în nuanţa StLucia, e perfect pentru vară... mai multe aici
Pudra de la Rimmel, Renew and Lift, nu prea mai pot folosi ce a rămas pe margini.
Dizolvantul de oje la cutie, nu ştiu ce firmă e...dar din păcate nu îl mai găsesc nicăieri, am căutat şi în Real şi în Careffour.
Întăritorul de unghii de la Avon, cred că îl am de  mai bine de 4 ani, l-am mai folosit de două ori, dar e vremea să în arunc. Nu am văzut rezutate cu el nici  când a fost nou...
Creionul pentru cuticule de la Elf, mi-a plăcut mult cred că acesta e al doilea sau al treilea.. vreau să încerc acum uleiul de la Farmec..dar cu siguranţă am să il recumpăr şi pe acesta.
Waterproof eyeliner de la Elf, maro - s-a uscat de multă vreme dar s-a pierdut printre alte produse şi nu am apucat să îl pozez...Am recumpărat varianta neagră şi cea plum (care e aproape neagră)
Au uitat să intre în poză:  Spray-ul de corp de la Avon cu miros de flori de cireşe, mi-a plăcut foarte mult şi m-a răcorit în zilele călduroase şi Soluţia penru coşuri de la Elf, Zip Zapper ( e pe bază de acid salicilic, şi dacă ai vre-un crater în formare ajută să îl usuce mult mai repede..şi să nu rămână semne)

           Voi aţi folosit ceva din aceste produse? vă tentează să vă luaţi vre-unul?
                                                                               xx, Cosmina

Un comentariu: