luni, 1 iulie 2013

Arm Candy

    O traducere de baltă, cuvânt cu cuvânt ar fi bomboane pe braţ, o altă definiţie dintr-un dicţionar englezesc online spune An attractive person who accompanies another to public gatherings but is not romantically involved with that person (o personală atractivă care însoţeşte în public altă personaă  dar care nu sunt într-o relaţie) ......Nu are nici o legătură...
     Eu vreau defapt să mă refer la faptul că acum e la modă să porţi pe mână mai multe accesorii...pe lângă ceas să ai multe brăţări.... deci bomboane pe braţ e mai ok.
      Nu cred că e o modă nouă..că defapt nu prea există modă NOUĂ...toate sunt reinterpretări din trecut..... Eu una sunt fana brăţărilor adunate pe mână de tare mult timp.....Cred că mi se trage din liceu...pentru că ţin bine mine brăţările din argint ale profei de muzică, care îşi răsucea încheieturile de fiecare dată când ne dădea tonul şi zgomotul acelor brăţări fine... clichetul acela făcea ca întreaga oră să aibă un farmec aparte.... Plus că dacă se aşeza la pian tacticos...scutura din nou mâinile, ca un fel de încălzire.... Plus că avea câte un inel pe fiecare deget (înafară de degetul mare...cred....parcă...nu mai ştiu exact.....au trecut mai bine de 10 ani de atunci). Oricum brăţările le voi ţine minte toată viaţa...m-am îndrăgostit de sunetul acela.... mai mult decât de partiturile alea.....
      Acum să vă arat interpretarea mea.... toată primăvara asta am purtat combinaţia de mai jos... la orice...cu orice..

Nu e tocmai stilul profei de muzică ...stilul ei mai metalic..îl port mai mult iarna... Nu ştiu de ce mi se pare că argintiul merge mai bine în sezonul rece şi auriul în cel cald.

 Întreg setul e luat de la TakKo cu 25 de lei.... acum câţiva ani... (fără ceas).
         O altă variantă pe albastru o port din când în când.... dacă am cu ce să o asortez....

  
Şi nu în ultimul rând varianta cea mai de vară... cu brăţări luate ca suveniruri de la mare... din ani diferiţi.

 Concluzia e că îmi plac brăţările.. şi cercei...dar parcă mai mult brăţările... şi eşarfele!!!
 Ştiu că nu e postarea tipică pentru un blog cu un specific mai mult  de beauty şi makeup dar din când în când mai am postări legate de fashion că doar merg bine hand in hand.

                                                                            xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu