vineri, 5 iulie 2013

Gelul de duş Nature's Gate

Vreau să vă povestesc un pic despre "descoperirea mea"...adică acest gel de duş natural...
 E o ditamai sticla de 562 ml.... şi chiar dacă a costat 30 lei, eu zic că e cam la fel cu cele din comerş care pentru 250 ml costă cam 10-14 lei Vine cu pompiţă ceea ce face mult mai uşor procesul...de spălare...Adică nu trebuie să tot ridici greutăţi la fiecare duş.... Are consistenţa unui gel, aproape transparent, o uşoară culoare gălbuie... E foarte hrănitor, dar nu chiar ca Dove Visible Care  review aici ... Miroase foarte bine.. Eu asemăn mirosul cu cel de Victoria Secret "Love spell" doar că e foarte discret, se simte când îl foloseşti dar după duş nu se mai simte nimic... Partea care m-a făcut să îl cumpăr a fost faptul că este mult mai natural decât cele de pe piaţa noastră... Nu are parabeni, sulfaţi, ...şi alte chimicale, are multe uleiuri natural...dar te simţi totuşi curată după duş...nu uleioasă...
           Ce e mai interesant e că dacă îl aplici în mână şi te speli, nu prea face spumă...dar dacă îl aplici pe un burete sau o lufă face multă spumă... Interesant! Oricum eu folosesc tot timpul burete...şi spuma e bogată!

Nu ştiam nimic despre marcă până nu am văzut într-o revistă la recomandări pentru loţiuni de corp, la capitolul loţiunea de corp cea mai naturală (şi cea mai bună din clasa ei) cea de la această firmă... M-am gândit că dacă loţiunea e bună...gelul de duş nu poate fi chiar aşa de rău....Sunt extrem de încântată de acest produs...mi-aş fi dorit ca mirosul să fie mai puternic...dar e ok şi aşa!


Avantaje:
- produs naural, pe bază de extracte de plante, fără chimicale
- preţ acceptabil
- ambalaj practic
- miros foarte plăcut, fructat floral
- cantitate mare
Dezavantaje:
- mirosul nu persistă după duş
- se poate cumpăra numai online pe cosmetice pe net

Voi mai ştiţi alt gel de duş natural care să fie bun???
                                                                                    xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Buna,

    gelul de dus il gasesti si pe iherb.com, aici
    http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Body-Wash-Velvet-Moisture-Pomegranate-Sunflower-18-fl-oz-532-ml/17238
    Pretul e de 5.22$, iar transportul e de 4 dolari. Pe site gasesti mai multe produse naturale, de la deodorante si geluri de dus la fonduri de ten cu ingrediente foarte bune.
    Daca doresti, poti folosi codul meu,JJK294 care iti ofera 5$ discount la comenzi sub 40$ sau 10$ discout la comenzi de peste 40 $.

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere