marți, 23 iulie 2013

Cumpărăturile lunii iulie

 Chiar dacă la final de lună plec....cu gândul la ce voi găsi prin străinătăţi...nu m-am putut abţine să nu fac ceva cumpărături şi luna asta.... Pentru că mi se terminase gelul de duş de la Victoria's Secret, după cum aţi văzut în postarea cu Produse terminate in iulie..i-am întrebat pe cei de la Cosmetic Style când vor mai primi şi mi-au răspuns că mai au în stoc..doar că nu sunt afişate pe site... Deşi costă 40 lei am fost foarte bucuroasă să aflu că mai pot comanda şi mi-am luat două.unul verde ca cel pe care l-am terminat şi unul portocaliu...să văd cum e... E un fel de obsesie recunosc..... sunt multe alte geluri de duş bune..dar chiar îmi plac mult, am un review aici Şi am adăugat şi o pensulă rotundă..din păr sintetic...pentru că de multe ori..nu găsesc pensula ideală pentru anticearcăn. E tare drăguţă pensula dar nu am încercat-o încă decât o dată...deci nu mă pronunţ pentru eficacitata ei, dar arată exact cum am vrut...nici mică, nici mare...cu perii destul de denşi.
.
   O altă obsesie la care m-am reîntors este cea pentru Lush... Am scris multe posturi despre ei şi produsele lor,.chiar dacă unele nu mi-au plăcut sunt fana spunatelor şi sării de baie.. Ultima oară am comandat prin decembrie când au avut reducerea pentru produsele de Crăciun.. unele m-au ţinut până luna trecută..ca le-am drămuit cu mare grijă...

Crema pentru fermitate -sâni şi decolteu - Lovely Jubblies. Am vrut să o încerc..mai ales că am aflat că multă lume o foloseşte pe post de cremă de ochi, deoarece e naturală, nu are parabeni..şi e plină de extracte bune. Mirose a trandafiri, dar destul de discret.... Are 100g.
Untul de corp exfoliant Buffy- am mai avut Aqua Mirabilis şi mi-a plăcut doar că după un timp a devenit foarte moale. Acesta e mult mai tare şi am auzit că e cel mai exfoliant dintre ele..
Spumantul de baie Comforter - era pe lista mea de mult..dar în iarnă am luat doar spumate din categoria redusă, de Sărbători, e foarte mare...mult mai are ca majoritatea ...ştiu că mă va ţine ceva
Sarea de baie Sex bomb - e cea mare...motiv pentru care am luat-o. Ştiu că e indicat să foloseşti o bombă din aceasta la o baie dar eu le tai în jumătate, că şi aşa sunt destul de scumpe...aceasta fiind aşa de mare cred că o voi folosi de 4 ori.
Sarea de baie Think Pink - a venit cadou pentru comandă mai mare de 150 lei. Am mai avut-o şi deşi e mai mică miroase mult mai puternic ca cea mare.... Toate miros extraordinar de bine..dar asta mică le întrece pe toate.
    Pe lângă aceste două comenzi mari online, mi-am mai luat o Bioderma apă micelară, la 500 ml..cea roz pentru ten sensibil,că mi se terminase.(şi nu pot trăi fără ea!)...şi un deodorant Lady Speed Stick gel, dar nu le-am mai făcut poză...că le-aţi tot văzut prin alte postări....
    Încă o lună în care mi-am făcut de cap..... De la Lush ştiu că  nu mai comand până în decembrie- ianuarie, asta dacă o să prind iar reducerea.  Gelurile de duş le voi folosi prin alernanţă cu altele mai ieftine...să mă ţină câ ma mult.
    Voi ce v-aţi mai cumpărat? Vă plac produsele Lush? Care?
                                                                                                        xx, Cosmina

2 comentarii: