miercuri, 5 iunie 2013

Mario Bădescu Face Scrub

            Am primit aceasta mostra o dată cu revista "Ce se întâmplă doctore?" ediţia de mai. Să fiu sinceră am luat revista doar să încerc produsul, auzisem atât de multe lucruri despre produsele Mario Bădescu şi numai lucruri de bine. Am căutat pe net de câteva ori să văd ce produse au şi la ce preţ.... Preţurile sunt destul de mari părerea mea. Acestă mostră a venit să îmi satisfacă curiozitate.


Numele produsului: Mario Bădescu Almond and Honey Non Abrasiv Face Scrub, for all skin types
           A fost o mostră destul de consitentă, mi-a ajuns de 3 ori bine şi a patra oară mai puţin. Se prezintă ca o cremă alb-gălbuie cu miros de alune şi încă ceva ?!.... Personal nu am fost încînată de miros, dar nici nu sunt pretenţioasă, mă interesează dacă produsul e bun sau nu. Deşi zice că e Non Abrasive, are înăuntru câteva părţi de alune măcinate (cred!) dar sunt foarte puţine care realizează o exfoliere uşoară...foarte, foarte uşoară!. Am aplicat-o pe faţa umedă, a făcu un pic de spumă dar nu multă, şi apoi am clătit. Sinceră să fiu nu am observat mare transformare. A lăsat faţa curată şi cam atât. Nu aş cumpăra acest produs, nu mi se pare cu nimic special...doar că are consistenţă de cremă, că majoritatea produselor folosite de mine pentru faţă sunt tip gel.
 Ştiu că cele mai apreciate produse de la Mario Bădescu este tratamentul pentru coşuri Drying Lotion, Serul cu vitamina 5 şi masca cu colagen, deci acest produs nu este printre ele. Sunt deacord că este pentru toate tipurile de ten pentru că nici nu usucă nici nu hrăneşte, dar nu cred că este chiar un scrub mai degrabă o cremă de curăţire a feţei. Nu ştiu ce ingrediente conţine că era o cantitate mult prea mică ca să fiu interesată.
 Concluzie: indiferet la ce preţ ar fi nu aş mai cumpăra-o, nu e rea, e ok dar cred că sunt alte produse mult mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu