sâmbătă, 8 iunie 2013

Produse recomandate de reviste

  Mereu în căutare de produse cât mai bune dar la buget am tot găsit pe net, prin google images,  imagini cu  cele mai bune produse din diferite categorii: creme, loţiuni autobronzante, şampoane fără sulfaţi...etc. Majoritatea produselor prezenate sau nu se găsesc la noi sau sunt foarte scumpe.... Eu m-am gândit că poate sunteţi în căutare de un produs mai bun şi aceste sugesti vă ajută.

  Cele mai bune şampoane fără sulfaţi



Cel mai bun tratament/mască de păr 
    Mie cea mai tare mască mi se pare cea de la Macadamia, un mic review aici. Din gama Matrix Biolage am avut şamponul şi balsamul pentru volum dar nu mi-au plăcut.

Cele mai bune loţiuni autobronzante

 Aici sunt cele mai multe variante accesibile şi pentru noi. Eu am StMoriz şi îmi place mult, review aici şi vara mai apar şi pe la noi variante de la Loreal.. Penru bronzare gradată, mai subtilă sau penru întreţinerea bronzului îmi place loţiunea de la Alverde

 Cele mai bune creme şi geluri de duş ( revista InStyle versiunea americană)


 Clasicul săpun Dove dar şi gelul de duş Dove cu Nutrium moisture pe care le cunoaştem şi noi. Eu am un review la varianta Visible Care Renewing aici.    De la Nature"s Gate nu am loţiune dar am gel de duş şi îmi place foarte tare.

Cele mai bune creme de protecţie solară dar şi alte autobronzante.



Păcat că la noi nu se găseşte Neutrogena... dar avem La Roche Posay..

Voi ce produse preferate aveţi?
Sper ca acest post să va ajute dacă sunteţi în căutarea unui produs.
                                                                            xx Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu