sâmbătă, 15 iunie 2013

Am I making myself Claire? Nicole by OPI

 Manichiura săptămânii

             După cum aţi văzut aici săptămâna trecută am mai luat ceva lacuri Nicole by OPI din Dm.... sunt culori aşa de frumoase.... Dacă săptămâna trecută am fost pe roz acum am ales ceva neutru.....sau aşa am crezut eu. Defapt e un liliac, care parcă bate spre gri....Mi se pare un neutru dar în acelaşi timp  coloarat.


            Spre deosebie de A like Hayley story acesta nu a rezistat aşa de mult pe unghii. Am aplicat un base coat şi apoi un singur strat de ojă... A ţinut de vineri pâna luni-marţi, deci decent....4-5 zile mi se pare bine, voi încerca şi cu două straturi sauc un strat şi un top coat.


                                                                                        xx Cosmina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu