sâmbătă, 8 iunie 2013

A like Haley story - Nicole by O.P.I.

Nu m-am putut abţine să nu îmi mai cumpăr ceva lacuri Nicole by OPI din DM.... Săpămâna aceasta am început cu cel roz pe nume A like Haley story, din gama Modern Family... Nu doar că îmi place serialul la nebunie, dar se pare că şi culorile îmi plac pentru că şi movuriul pastel e tot din aceiaşi gamă.  Am făcut un review mai amănunţit la primele oje Nicole by OPI aici


Culoare  e obţinută cu un singur strat şi doar cu base coat, fără top coat. Pe inelar am pus un strat din oja cu sclipici She"s Lily somethingaici Am aplicat lacul vineri seară pentru că sâmbătă a trebuit să merg la un botez. Abia marţi a început să se vadă uşor pe vârfuri cum se duc. Deci 4 zile sigure....dar au fost într-o stare ok până joi.când începea să se vadă mai bine că se duc...Cred că dacă foloseam un top coat o puteam ţine o săpămână..... Un alt pus e uscare foarte rapidă.... Tot timpul îmi distrugeam manichiurea că după 10 minute nu mai aveam răbdare să dau din aripi şi îmi găseam ceva de meşterit....şi aşa se duce tot designul....Acestea se usucă repede ..aş estima cam 5-10 nimute..deşi nu am cronometrat..

Voi le-aţi încercat? Care vă plac? Mi-a fost aşa de greu să aleg între culorile din stand, toate îmi plăceau... dar am zis să îmi iau ceva culori pe care sigur o să le port...că dacă tot dau 22 lei pe una.. Aşa am mers pe roz acum că e vară, movuriul spre gri aşa mai neutru şi un vişiniu închis mai pe la toamnă.... Deşi îmi plac mult, nu prea port albastru, verde, negru   decât ocazional...galben deloc, aşa că am rămas pe culori mai clasice aş zice eu.
                                                                                                    xx Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu