miercuri, 5 iunie 2013

Şamponul Yves Rocher pentru strălucire.

    Acest produs a venit cu ediţia de mai a revistei "Marie Claire" şi împreună au costat 12 lei, parcă! Aşa cum aţi putut vedea aici l-am terminat deja ceea ce înseamnă că nu e rău....
    Trebuie să mai precizez că îmi spăl părul la două zile, şi mereu am zis că este un păr gras la rădăcină şi uscat la vâfuri. Orice şampon pentru păr gras folosit imi usucă părul, şi nu mă refer doar la vârfuri că acolo pun eu balsam sau masca...ci îl usucă la rădăcină şi arată ca paiul şi îşi pierde strălucirea. Dacă iau şampoane hrănitoare, reparatoare, în cazul fericit mi-l unge aşa de tare că trebuie să îl spăl zilnic; în cazul trist mă trezesc cu mătreaţă, mâncărimi la scalp etc. Sunt mereu în căutarea unui produs miraculos...dar nu m-am îndurat până acum să îmi iau Joico...că mi-e frică că nu aleg gama bună şi dau banii aiurea....
    Revenind la subiect....



         Este incolor şi miroase fresh ceea ce i-a plăcut. Face spumă multă că doar conţine SPS (dar eu nu mă feresc aşa de tare de ei ca de parabeni, că sunt doar iritanţi şi nu cancerigeni). Acest şampon intră in categoria celor care mi-au cam îngrăşat părul şi am fost nevoită să mă spăl şi zilnic, mai ales în cursul săptămâni (să nu mă prezint la lucru soiasă). NU e rău penru că nu mi-a provocat mătreaţă sau iritaţii ale scalpului dar nici nu am să îl recumpăr.
   Am mai încercat şamponul Big de la Lush, căruia i-am făcut review aici pe care acum îl folosesc o dată la două, trei săptămâni ca şampon purificator. Cel de la Alverde anti-mătreaţă cu review aici.  Cel de la Loreal Triple resist aici , Pantene Aqua light aici ,  Hofigal 3R, Matrix Biolage pentu volum, acestea fiind doar căteva....Acum testez cel de la Desert Essence pe care vi l-am arătat aici. Poate revin eu la Clear...din nou! Căutarea şamponului ideal continuă!!!!!
Voi ce şampon folosiţi? Ce şampon mi-aţi recomanda???????????
                                                                                                   xx Cosmina

2 comentarii:

  1. cred ca tine de tipul tau de par
    si al meu e al fel.gras cu matreata..uneori ..si uscat la varfurio
    pregasesc o postare maine cu ce colectie de sampoane si tratamente am!! si inca sutn in cautarea celui perfect!!
    cred ca as icnerca Joico si eu daca as fi sigura...as opta pentru K- Pak sau Morrocanoil..dar mi-e ca mi-l ingrasa..ca astea sunt pentru repararea firului de par...asa ca daca gasesti samponul ideal inainte mea!! da de stire!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept cu nerabdare postarea ta sa vad ce sa NU cumpar.. Acum ca suntem doua ne va fi mai usor sa gasim produsul perfect sau cel putin sa evitam cumpararea unui nepotrivit.

      Ștergere