vineri, 21 iunie 2013

Produse indispensabile pentru vară

   Ce produse nu trebuie să îţi lipsească vara? Răspunsul depinde de fiecare în parte. Pentru mine cremele cu factor de protecţie precum şi loţiunea după plajă sunt indispensabile.
    Rămase de anul trecut sunt următoarle produse, pentru că nu sunt expirate voi continua să le folosesc şi vara aceasta.

Produsele Sun Dance sunt produse ce se vând în Dm şi sunt printre cele mai accesilbile. Le-am testat la mare anul trecut şi nu m-am întors cu nici o arsură...deci sunt eficiente zic eu.  Îmi plac mai mult produsele tip spray, mi se par mai uşor de utilizat.

Pentru machiaj acum, pentru zilele acestea de caniculă,  am ales varianta fond de ten pentru piele grasă (deşi tenul meu nu e gras, acum e imposibil să nu transpiri) Rimmel Stay Matte, pudră de la ELF cu spf 45, gloss tot de la Elf cu spf 15 şi sprayul de fixare a machiajului de la Alverde, nu doar pentru a fixa machiajul dar mai ales pentru a mă răcori pe parcursul zilei, review aici.

Dacă nu e caniculă dar  e cald  cald trec pe BB cream, dar acum am cea de la Rimmel şi nu face faţă temperaturilor de la 35 grade.
   Acestea sunt produsele indispensabile temperaturilor mari de vară. Se adaugă bineînţeles un deodorant foarte bun şi ochelarii de soare. Restul  produselor de machiaj rămân aceleaşi....creion de ochi, fard de obraz, fard de pleaoape, mascara.....etc.Bineânţeles că nu pentru zilele de plajă...atunci mă limitez la creme cu spf, gloss şi de anul acesta adaug sprayul de mai sus.

Voi ce produse găsiţi că sunt indispensabile pentru vară?
                                                                                        xx Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu