luni, 4 martie 2013

Şamponul Salvatore Ferragmo - Tuscan Soul

  Am primit acestă variantă la 75 ml ca bonus la o comandă de pe site-ul aoro. Auzisem de parfumurile Ferragamo dar nu ştiam că există şi şampon. Am dat căutări dar nu am găsit nici un review aşa că am început să îl folosesc pentru că eram extrem de curioasă cum e. Are 75 ml şi costă 15 lei.

         De culoare galben-portocalie şi o consistenţă foarte groasă (abia iese din sticlă) primul lucru pe care îl simţi este mirosul puternic.Este un parfum considerat unisex dar mie mi se pare un miros destul de masculin. Nu mă pricep la descrierea mirosurilor dar pot spune că are note de citrice combinate cu ceva ierbos, sau de frunze. Personal îmi place cum miroase - fresh dar sofisticat. Oricum după spălare mirosul de simte discret, asta dacă nu foloseşţi vre-un balsam cu miros mai puternic.
  Este interesant că nu face spumă aşa cum fac şampoanele obişnuite, spuma este mai puţină şi mult mai groasă. Din păcate nu a avut alt ambalaj şi pe sticluţă nu sunt trecute ingredientele, nici pe site de altfel, aşa că nu ştiu dacă are SLS dar după tipul de spumă ar părea că  nu are.....
   Dar cel mai mult îmi place cum lasă părul. După spălare şi a doua zi părul este extrem de catifelat, disciplinat, stălucitor, moale (dar cu ceva volum), se aşează extrem de frumos, aş putea spune chiar pufos (în sens bun) şi nu mi-a făcut mătreaţă (ceea ce mi se întâmplă destul de des cu alte şampoane). Partea neplăcută este că a doua zi spre seară părul meu e deja gras (ceea ce la alte şampoane nu se întâmplă chiar aşa de repede) deci cred că este indicat pentru spălare zilnică deşi ştiu că nu e tocmai bine să îţi speli părul zilnic. Oricum este singurul şampon la care am văzut ceva rezultate vizibile după prima spălare şi la fiecare spălare. Acum îl folosesc doar dacă am ziua următoare o şedinţă sau un eveniment mai important.

PRO
- mirosul plăcut (asta e o chestie personală) care persită uşor şi după uscarea părului
- modul cum îmi lasă părul

 CONTRA
- preţul de 15 lei pentru doar 75 ml
- îmi îngraşă părul
- lipsa ingredientelor de pe ambalaj

Concluzie
    Din câte am citit pe net a fost creat pentru ceva hotel exclusivist (Waldorf Astoria) şi apoi a devenit comerciabil.
    Dacă l-as recumpăra? DA, chiar dacă pare să aibă mai multe cons chiar îmi place cum îmi lasă părul şi l-aş folosi doar în zilele cu evenimente mai speciale.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu