sâmbătă, 9 martie 2013

Rujurile Avon

    Deşi nu am încercat toate rujurile de la Avon, că au multe game datorită unor reduceri, nu m-am abţinut să nu îmi comand trei. Două sunt din gama Extra Lasting şi unul e mini (nu ştiu din ce gama e asta). Au fost în jur de 7-10 lei fiecare şi la preţul asta am zis că merită încercat mai ales că eu nu sunt extrem de pretenţioasă când vine vorba de rujuri (îmi plac şi cele de 9 lei de la Elf, şi cele Maybelline, Nyx sau Revlon, plus că nu văd extem de mare diferenţă între el....poate cele de la Elf sunt mai cerate şi nu aşa hrănitoare, dacă sunt prea hrănitoare nu durează aşa de mult pe buze). Revenind la discuiţia în cauză.... Cele două din gama Extra Lasting au venit sigilate într-o folie pe care era scris numele cel mini a venit într-o cutiuţă ( când l-am comandat nu am ştiut că e mini size, trebuia să fiu mai atentă, de asta era doar 7 lei)


 Mi-am luat Vintinge Pink (clasicul roz ) şi  Rose Cream (roz uşor mai coral) din varianta Extra Lasting şi Rose Bloom e cel mic.(roz nude)




  După cum se vede cele Extrem sunt foarte pigmentante şi aproape mate, cel mini e mai sheer şi mai lucios.
Nu ştiu cât pretind ei că rezistă pe buze de le zice Extrem Lasting dar eu nu am observat nimic extrem la ele. Rezistă un pic mai bine decăt un ruj obişnuit dar nu cu mult. Se aplică uşor, par cremoase, alunecă uşor dar după o oră-două parcă simţi nevoia de hidratare.Îmi place că sunt foarte pigmentate, şi culoarea trece fără a lăsa dungi sau a se strânge în colţurile gurii. Culoarea pe buze este aceea cu cea din tub, spre deosebire de cel mini care lasă doar o culoare discretă pe buze şi pentru că cremos nu rezistă prea mult.
    Avantaje:
- preţul
- bine pigmentate (cele extrem lasting)
- se aplică uşor
   Dezavantaje:
- nu rezistă foarte mult (nu trebuie confundate cu stains)
- tin să usuce uşor buzele (dar nu extrem de tare)

Concluzie: Mie îmi plac şi poate dacă le voi mai vedea la ofertă am să îmi mai iau şi alte culori

Voi le-aţi încercat? Ce părere aveţi?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu