vineri, 15 martie 2013

Gelurile de duş Avon Senses şi Balea

    Pentru că recent am  trecut prin perioada "gelurilor Avon Senses" după o perioadă de "Balea" m-am gândit să fac un post aşa de comparaţie/ review. Se pare că fiecare din aceaste perioade s-a terminat după ce am golit cam 3 variante de gel de duş Aceasta probabil pentru că gelul de duş este printre cele mai folosite produse. (am avut şi o perioadă Lush care a fost cam scumpă, mai multe găsiţi aici şi aici )
     Dacă eşti interesată doar de geluri de duş care miros bine şi au un preţ mic ambele sunt numai bune. Cred că sunt cele mai ieftine geluri de duş de pe piaţă, variind între 5 lei şi 9 lei (pentru 250ml). Cele din gama Senses de la Avon au mirosuri predominant florale iar cele de la Balea por fi florale sau dulci fructate (cele de la Balea Young).Ca şi consistenţă ambele sunt tip gel, nu asigură o hrănire a pielii dar fac spumă şi nu usucă pielea excesiv (pentru piele normala adică , iar după baie trebuie să aplici ceva cremă de corp, mai ales în această perioadă). Din câte am avut eu am observat la ambele firme că nu au parabeni (singurele substanţe pe care încerc să le evit) dar au SLS ca mai toate produse de pe piaţă (eu nu evit SLS-ul pentru că e doar un produs destinat creării de spumă, ceea ce îmi place, spuma adică, şi poate avea ca efect nedorit  uşoare iritaţii la pielea sensibilă sau care are alergie la acest produs, ceea ce nu este cazul meu şi deci spre deosebire de parabeni nu e legat de cancer sau ale afecţiuni grave). Mirosul nu persistă pe piele după duş şi trebuie să spun că la gelurile Avon unele miros mai puternic decât altele, cel pe care îl am acum miroase bine doar în sticlă sau când îl pun pe bureţele dar spuma lui nu prea miroase...deci depinde şi de tipul gelului ales, asta doar la cele de la Avon.
     De la Balea cel mai mult mi-a plăcut gelul de duş cu miros de iasomie, pentru că mirosurile florale sunt preferatele mele.

dar şi câteva din gama Young care au mirosuri dulci-fructate



     Perioada mea Avon a început prin decembrie când am trecut de la Balea Young la Avon Senses cu mirosul de Crăciun Sparkling

Apoi au urmat Amore, care mirosea foarte frumos, floral şi care cred că e preferatul meu din toate cele trei, iar acum mai am un pic din Seventh Heaven care după cum spuneam nu prea miroase după ce începe să facă spună deci m-a cam dezamăgit.(şi deci pun un pic din gelul de duş de la Lush care miroase foarte puternic şi îl consum aşa)


  După părerea mea aceste geluri de duş sunt comparabile cu cele de la Yves Roches dar la un preţ mult mai mic. Acum însă parcă simt nevoia de un gel de duş mai hrănitor, mai cremos şi cred că voi încerca Dove Visible Care, despre care am auzit lucruri bune (cum că ar fi foarte hrănitor).
  Trebuie să precizez că gelul meu de duş preferat, singurul pe care l-am achizitionat de mai multe ori este cel de la Palmolive cu miros de Cherry Blosoom care este sub formă de cremă şi care nu numai că miroase bine dar parcă şi hrăneşte pielea.

Mi-a plăcut şi Nivea Happy Time dar acela are un parben aşa că deşi am unul nedesfăcut în dulap (primit cadou) ezit să îl folosesc, probabil îl voi folosi la un moment dat pentru a nu-l lăsa să stea aşa acolo, dar nu am de gând să îl recumpăr.
   Concluzie: dacă sunteţi interesate doar de miros şi de un preţ bun acestea cred că sunt ideale. Dacă ar fi să aleg între cele de la Avon şi cele de la Balea cred că aş alege Balea, deoarece mi se pare că mirosul este mai puternic. Ştiu că în gama Balea este şi unul destinat pielii sensibile care poate este mai hrănitor dar încă nu l-am încercat. Dacă aveţi pielea uscată sau foarte sensibilă  nu le recomand.
  Voi ce gel de duş preferat aveţi? Aştept sugestiile voastre!





Un comentariu:

  1. Si mie imi place Nivea Happy Time, mai am putin din el si parca imi pare rau ca se termina, ador mirosul lui :)
    Mi-am luat de curand 2 geluri de dus Yves Rocher cu cafea si cu rodie, iar de la Avon unul cu rodie si mango, acesta fiind si preferatul meu :)
    Te pup!
    http://sunafterstormblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere