vineri, 22 martie 2013

Parfumul Taylor Swift Wonderstruck

   Este primul meu review la un parfum şi m-am gândit mult dacă să îl realizez sau nu deoarece chiar nu mă pricep la a descrie parfumuri foarte bine. Văzând însă că nu prea există review-uri pe net şi fiind un produs care, din câte ştiu eu, nu se poate comanda decât online, (de pe aoro.ro cu preţuri între 126-151 lei) deci nu poate fi mirosit înainte de achiziţie, am zis că poate fi de folos celor care doresc să-l încerce. Eu l-am primit cadou de Sf. Valentin aşa că nu a trebuit să iau decizia în funcţie de reviw-uri.

  Ambalajul e mai mult decât încântător, jucăuş dar feminin, cu un lănţişor de care atârnă o stea, un porumbel şi o colivie, cu o combinaţie de albastru cu auriu.
   Ceea ce contează cel mai mult este însă mirosul. Eu nu am fost niciodată o amatoare de arome dulci sau fructate, dar acest parfum m-a făcut să îmi regândesc preferinţele. Pe site-ul Sephora.com notele sunt descrise ca fiind Freesia, Green Tea, Apple Blossom, Raspberry, Dewberry - adică frezii, ceai verde, flori de măr, zmeură şi rug. 
   Eu l-aş caracteriza ca un parfum fructat, răcoros cu tente florale dar are şi ceva dulce. Şi pentru că nu era scris nimic de vanilie ca notă m-am îndoit de acea caracterizare şi am mai căutat. Pe site-ul basenotes.net caracterizarea e cu totul alta.
   
  
  


                E adevărat că ceea ce simţi la început sunt aromele de fructe de pădure dar şi vanilia. Abia după ce e purtat aceste arome se mai estompează şi parfumul devine mai profund, începe să se simtă tenta florală şi cea lemnoasă.
    Imiţial pare un parfum adolescentin, fiind aşa de fructat şi dulce dar prin purtare acesta devine mult mai sofisticat şi feminin. Tocmai deaceea îmi place aşa de tare. De când l-am primit a devenit parfumul meu de zi cu zi, devansând alte parfumuri, poate pentru căldurile de la vară nu se va potrivi aşa de bine, caci vara stau departe de aromele dulci, dar acum mi se pare pefect.
   Parfumul se păstrează foarte bine pe piele, mai bine de 4 ore.
   Sper ca acest review sa fi fost de ajutor.


  


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu