vineri, 15 martie 2013

Cele mai folosite produse de machiaj

  Acest post este un fel de Products I hit pan căci nu cuprinde rujuri, glossuri sau creioane, fonduri de ten, doar produse sub formă de pudră.
   M-am hotărât să fac acest post pentru că nu apuc să termin mai nimic din produsele acestea tip pudră, după cum se vede în postările mele gen " ce produse am mai terminat"  ca aici .
    Trebuie să mai spun că unele din aceste produse au şi doi ani de folosinţă deci ar trebui să le termin că se apropie de data de expirare.Nu le-am terminat datorită faptului că am tot rotit produsele din colecţia mea dar toate intră în categoria produselor pe care le-aş recumpăra şi le recomand (mai puţin două-trei, despre care scriu mai jos).
Din categoria produselor ELF, majoritatea pentru faţă:

de la stânga la dreapta pe coloane
  - pudra bronzantă din categoria de 9 lei Essential este singurul produs pe care nu îl recomand este foarte sclipicioasă şi mult prea pudratră, o folosesc ca fard de pleape sau vara foarte uşor ca blush în combinaţie cu alte blushuri mate
 - kitul de sprâncene îmi place foarte mult, la început nu am folosit decât partea mai închisă şi cerată dar acum folosesc şi pudra
 - quadul din categoria Essential nu prea îmi place deoarece triunghiuleţele sunt foarte mici şi nu poţi pune bine pensula în ele. Am folosit doar culoarea champagne din partea de jos, mi s-a părut drăguţă.
 Coloana a doua
   -blushurile din gama Studio, ultimul fiind iluminator Gotta Glow îmi plac tare mult, lasă un look discret, nu sunt extrem de pigmentate dar culoarea se poate intensifica prin aplicări repetate
Ultimul dar nu cel din urmă este preferatul meu, se vede şi după cât mai am în el duo-ul Blush şi bronzer.
         Urmează apoi o pudră mozaic de la NYX în Peach, un blush de la Rimmel în Coral, un duo de la Wet and Wild de pe vremea când se găseau în magazinul Kenvelo, un fard NYX în Frosted Liliac şi un fard de la Yves Roches (nu şţiu culoarea dar e un maroniu sidefat, nu foarte pigmentat, dar merge la un look discret). De aici preferaul meu e blushul Rimmel şi duo-ul.

Din categoria palete cele mai multe goluri sunt în:


   - paleta Naked Eye de la Too Faced
   - paleta Naturel de la Sleek doar albul mat e pe terminate
   - paleta mică e de la Avon, nu e super calitativă dar am dus-o cu mine în multe locuri pentru că e mică şi are multe nuanţe neutre.

Paleta Smoky Eye de la Nyx e super drăguţă şi fardurile sunt foarte bune.


Paletele preferate de la Sleek sunt Original (stânga) şi Oh, so special (dreapta) deşi mai am alte 6
şi un quad de la Revlon care nu are nume.
Din categoria pudre am două, una de la Loreal şi una de la Maybelline în funcţie de cât de albă sunt... ambele mi se par bune


         Cam acestea sunt produsele pe care se vede dragostea mea pentru machiaj. Voi ce produse preferate aveţi, pe care le tot folosiţi de luni bune?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu