joi, 27 decembrie 2012

Ce mi-a adus Moş Crăciun

Şi pentru că am fost cuminte moşul a venit....
A fost darnic ca în fiecare an... Şi prin două "filiere" diferite mi-a adus combinat:

Două helănci subţitele, una roz şi una albastră, foarte moi...(no brand but very nice!)
Două lumânări parfumate Yankee Candle, cea roşie Sparkling Cinnamon şi cea albastră Garden Sweet Pea (pe care sper să o pot păstra până la primăvară)
Două brăţări cu imitaţii de perle
Două Bath Fizzer (de le pui în apa la baie şi sunt efervescente, acestea nu miros dar au unt de shea, ceea ce va face baia mai cremoasă, cred!)
O cremă de ochi de la Favisan (care miroase foarte mentolat)
Un set parfum cu gel de duş şi cremă de corp de la Bulgari Omnia Crystalline (ce bine că am păstrat sticla aia veche goală prin baie...aşa ca referinţă.)
Pulovăraşul mult  dorit de la H&M, pe care nu m-am îndurat să dau bani....
   Eu am fost şi sunt încă extrem de încântantă de cadoul meu...cel mai mult de pulovăr...şi apoi de set....


Rochii         Blugi            Pantaloni lungi       Flori magice de cristale           Set căni şi ursuleţ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu