marți, 1 ianuarie 2013

Retrospectiva muzicala a lui 2012

                          La mulţi ani !!! Fie ca noul an să fie mai bun şi plin de împliniri.

  Pentru a începe anul pe muzică m-am gândit să fac o retrospectivă a anului din punct de vere a muzicii ascultate.

Cele mai ascultate melodii.
   Adele - că am vrut sau nu melodia asta a fost peste tot...la final deja nu mai puteam...dar tot îmi place. Ajută şi videoclipul din Paris
  La fel şi Fun.... vă rog ascultaţi în linişte că aud foarte bune şi deja le ştiu pe de rost !


Katy Perry - Wide awake.. acesta va fii melodia motto pentru 2013...



Descoperirile anului...noi intraţii pe piaţa muzicală, - Rita Ora şi Paloma Faith - foarte diferite ca stil dar cred că s-au afirmat bine acest an. Şi stilurile vestimentare sunt la fel de diferite..şi poate mă regăsesc un pic în fiecare ..ca un colaj .. ( de la Rita mi-a fost greu să aleg între aceasta R.I.P. şi How we do)



    Şi trebuie să o menţionez şi pe Cher Lloyd, căştigătoarea XFactor în UK... ascultati variana acustică ca să apreciaţi mai bine talentul că altfel  ne pierdem prin videoclipul foarte colorat (varianta acustică nu s-a putut transfera)




Artista anului, fără discuţi am devenit fan Taylor Swift. Mi-a plăcut mereu muzica country datorită chitărilor clasice şi datorită folckului din trecutul meu !!! Dar după melodia Safe and sound am stat cu ochii pe Taylor şi declar că îmi place.

Noua melodie e deja un fav. săriţi pe intro.ul de 2 minute. Îmi place şi stilul vestimentar..şi dacă aş găsi şi parfumul ei (oricare din ele), l-aş lua....ha..ha...ha. I knew you were trouble




Artistul Anului - Bruno Mars - It will rain deşi melodia e din 2011 eu o tot ascult... e super...nu că restul pieselor nu ar fi super ..dar asta e peste...

 Best of all is...  Ed Shaeeran... I love Lego house sau A team dar de departe preferata mea acum e Kiss me, 


 


Redescoperiri, sau cântece mai vechi pe care le-am redescoperit
  Sunt din 2009, Kerli...ca să fie conform melodiei creppy. Mie îmi plac videoclipurile astea fantastice cu referinţă la Alice în ţara minunilor asta e Waking on air, dar şi Tea Party

Mult mai rock e melodia Love is dead...foarte asemănător cu Alanis Morissette


Melodia momentului, e de la Alicia Keys, Girl on fire



Tot anul acesta s-au renuit fetele de la Girls Aloud (eram fan cândva), a revenit Pink, Aguilera şi Brit..
Un an foarte bun pentri Riri (Rihana),Katy.şi Bieber...dar şi pentru a noastre Inna şi Alexandra Stan.
Menţiuni
The lumineers - Ho Hey - altă melodie a momentului


 
Justin Bieber - As long as you Love me (cea mai buna melodie a lui după Miseltoe, treceţi peste intro-ul de 1:50) pentru categoria Dance



Birdy - (coverul) Skinny Love, pentru romantici din fire, de doi ani nu mă mai satur de ea.



Probabil am mai uitat ceva...dar în mare acesta a fost anul meu muzical! Al vostru cum a fost????


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu