joi, 13 decembrie 2012

Pomişorul din sârmă

Un cadou hand made simplu de făcut, de efect şi puţin costisitor. Dacă eşti în pană de idei pentru cadouri ieftine dar interesante, de ce nu un pomişor de sârmă cu mărgele.


    Pe internet şi în magazine se găsesc modele mai drăguţe şi mai spectaculoase, dar costă 30 lei. Al meu costă cam 7 lei....
   Iei 2 m de sărmă, 5 lei. Tai sărma în 8 bucăţi egale şi le răsuceşti la mijloc pentru a obţine trunchiul. apoi pui pe fiecare rămurică câte o mărgeluţă şi suprapui crengile între ele. repeţi procesul cu încă o mărgeluţă şi iar încâlceşti crengile.... Apoi pui pe fiecare ramură mărgele, dar nu până la capăt (în funcţie de lungimea crenguţelor, eu am pus 9-10, să mai rămână loc). Apoi răsuceşti capătul pentru a nu cădea mărgelele şi dai formă crengilor îndoindu-le puţin, să nu fie drepte.Şi Voila! Pomişorul!
  Punguţa cu mărgele a fost 2 lei. Poţi pune apoi pomişorul într-un borcănaş drăguţ. Eu am răsucit capetele şi le-am spaţiat în toate direcţiile să poată sta singur pe masă...
  Ce părere aveţi? Merge de cadou? 

    Flori magice de cristale           Set căni şi ursuleţ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu