vineri, 7 decembrie 2012

Cum îmi îngrijesc părul

  Au avut probleme cu căderea părului în fiecare toamnă şi uneori şi primăvara, am avut mătreaţă, rădăcini grase şi  vărfuri uscate am şi acum....deci tot felul de probleme. Mereu încerc ceva nou sau să îmi îmbunătăţesc rutina de îngrijire... din această cauză am şi dat chix cu şamponul Matrix care mi-a făcut o pătură de mătreaţă....
   Şamponul şi balsamul îl tot schimb fiind mereu în căutarea gralului.....dar am găsit masca ideală....cea de la Macadamia natural oil, pe care am luat-o de pe aoro cu 65 lei. (250 ml). Cam scumpă dar îşi face bani pentru că o am de mult (cam 5 luni) şi nu am ajuns la jumătate. Am observat rezultate bune de la prima utilizare şi acum o folosesc o dată pe săptămână ( eu mă spăl pe cam la două zile, din cauza rădăcinilor grase şi neruşinate). E super !!! Are un miros fructat şi o consistenţă groasă, nu am nevoie decât de un pic, deşi am părul lung (again!). 
 După duş urmează tratamentele leave-in. folosesc serul de la Gerovital (cam 12 lei din orice supermarket) care nu e gras şi nu încarcă şi apoi crema leave-in tot de la Macadamia, care a fost 53 lei şi nu cred că îşi face banii, nu cred că am să o recumpăr pentru că sunt convinsă că sunt variante la fel de bune dacă nu mai bune dar mai ieftine.

Dacă e un eveniment mai important pun un pic din Chi Silk infusion, care e mult prea scumpă (66 lei la 100ml, de pe carespot.ro) pentru  ce face, adică face părul un pic mai mătăsos, plus că mirosul e cam masculin.....o păstrez pentru evenimente.  Minim o dată pe lună folosesc uleiul de argan (din DM cu 30 lei) în loc de cele de mai sus...cred că ar trebui să îl folosesc mai des..... După toate acestea pâsâi spary-ul termoprotector de la Balea (cam 10 lei din DM) pentru ca apoi să îl pot usca cu foenul.  Cu sprayul trebuie să fiu atentă un pic că dacă pun prea mult parcă îmi lasă pe moment părul lipicios, spre deosebire de cel de la Gerovital care era mai light, dar am zis să îl încerc şi pe acesta mai ales că scria pe el pentru temperaturi până la 220". Pentru a susţine economia românească probabil că am să ma întorc la cel de la Gerovital, dar nu cred că există vreo mare diferenţă între ele.
  Am uitat de sprayul de la Schwarkopf, acum îl am pe cel albastru (pentru păr gras şi prospeţime) care nu mă prea încântă. deşi are în ingrediente multe uleiuri şi extracte naturale, plus că nu încarcă părul. Preferatul meu e cel roz pentru că miroase foarte bine. Abia aştept să mă reîntorc la el.. dar acum nu pot, până nu termin o parte din ceea ce am acum.

Sunt mulţumită cu rutina mea, doar partea cu şamponul nu e rezolvată... acum sunt din nou la Clear în combinaţie cu cele de la Lush: Big şi Jumping Juniper

2 comentarii:

  1. Buna! Masca de par este alba sau are o tenta galben-verzuie? Din foto nu imi dau seama daca este usor translucida. S-ar putea sa nu fie produsul original. :( Sau poate e doar o problema de cum bate lumina. Eu i-am facut un review si a mea arata un pic diferit. De fapt arata la fel cum o prezinta si Adina Necula. Sper sa fie doar vorba de camera foto si nu de altceva! :) Tie, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. e de culoare galbuie, cu o consistenta grosa, deloc translucida, am luat-o de pe aoro, si cred ca e originala, deoarece am incredere in site si a avut rezultate incredibile cu ea.

    RăspundețiȘtergere