joi, 13 decembrie 2012

Ce am în duş

  Mie mi-a plăcut mereu să ştiu ce au alte fete în duş, ce produse folosesc.... de când eram mică şi mergeam la cineva, abia aşteptam să merg până la baie să văd ce au pe acolo.... Acum de când cu You Tube te poţi uita la astfel de videoclipuri....chiar dacă nu cunoşti persona şi majoritatea produselor nu se găsesc la noi... Pentru alte curioase ca mine... uite duşul...

    De jos în sus: pe primul raft sunt produsele Balea, două geluri de duş şi o cremă de ras.... Sunt foarte mulţumită de ele. Gelurile de duş sun cam 6 lei, crema de ras am luat-o la promoţie cu 3 lei, la început nu mi-a plăcut dar am descoperit că era vina mea...nu agitam flaconul înainte......
    Rândul doi: şamponul Alverde anti-mătreaţă, va trebui să-i fac un review pentru a spune toate motivele pentru care îl detest (cel mai prost şampon ever!), apoi şamponul Clear care şterge toată mătreaţa cauzată de Alverde, balsamul Matrix Biolage cu "Soy Boost", dar care nu " boost" nimica.... şi un săpun Palmoilve...
    Pe rîndul trei stau şamponul Big şi gelul de duş Rub rub rub, ambele de la Lush. Şamponul crează un pic de folum, miroase frumos, dar curăţă prea bine părulşi îl usucă. Îl folosesc doar dacă am produse de stiling în păr sau o dată la două săptămâni, dar nu cred că îşi merită bani 75 lei şi nu am să îl recumpăr. Gel de duş e foarte fresh (cu mimosă, iasomie şi citrice), e uşor exfoliant, foarte păcut, e unul din produsele mele preferate de la Lush deşi costă 57 lei (dar măcar are 330g). Plus un burete stingherit.

   Pe ultimul rând am masca de păr de la Macadamia, care e super şi cred că va câştiga titlul de produsul anului pentru că am văzut rezultate după prima aplicare. Balsamul de păr American cream de la Lush care miroase grozav şi atât.... pe care îl combin cu cel de la Matrix numai pentru parfum, bine că am luat doar 100 g. În cutiuţa verde este balsamul solid de la Lush Jungle...care miroase fresh ei zic a fructe, eu zic a iarbă cu fructe..... Părul miroase bine şi după două zile dar nu e destul de hrănitor pentru perioada asta...sper să nu se strice până la primăvară (25 lei). Deasupra în capacul cutiuţei stă şamponul solid Jumping Juniper, pe care îl folosesc acum concomitent cu Clear. L-am luat în vară şi e pentru părul gras, ceea ce acum nu se mai potriveşte. Îmi place conceptul de şampon solid a celor de la Lush dar aş fi fost mai inspirată să aleg Godiva, care am auzit că e mai hrănitor (dacă am să mă mai răsfăţ cu un şampon de 49 lei s-ar putea să fie acesta) şi parcă oricât îl folosesc nu se mai termină.... lucru bun de altfel...
   Cam asta am acum în duş.... Oricum lucrurile se schimbă repede prin duş...

Idee de cadou pentru adolescente
   Gelurile de duş Balea mi se par ideale de dăruit fiicei, prietenei, sorei mai mici...etc... La doar 5-6 lei poţi cumpăra două - trei şi să faci un cadou drăguţ, deoarece au ambalaje amuzante, miros delicios....şi preţul e foarte rezonabil.
   
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu