joi, 6 decembrie 2012

Ce am primit de la Moş Nicolae.


   Deşi a venit în două rânduri, acasă la părinţi şi la mine, ca în fiecare an Moşul a fost darnic şi bun, chiar dacă e criză.....
  Am primit un calculator de buzunar, un pix, bomboane de pom şi o cremă de noapte Nivea pure&natural (am avut varianta de zi şi mi-a plăcut)..... Cardiganul e trimis de Moş Crăciun în avans.... (economie de combustibil probabil!). Dar probabil cel mai valoros cadou este poşeta (cât un geamantan) pe care pusesem ochii în Berska... şi nu m-am îndurat să mi-o iau (la 150 lei). Erau pe mai multe culori...şi sper să nu regret că nu am luat varianta maro, care ar fi fost mai practică, pentru că s-ar fi asortat la orice... a ales varianta roz pal cu crem pentru că mi-a păcut mai tare. (mi se pare mai feminina, mai ales că e aşa gigant, sper să nu se murdărească repede şi să se poată curăţa uşor)....

  
Sărbători fericite! La mulţi ani celor ce poartă numele de Nicoleta, Nicolae., Nicu..etc...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu