luni, 5 decembrie 2011

Update - la freză!

  Nu mă întrebaţi de ce nu am putut liniştită şi iar am fost să mă tund.... Vă rog! Totul a plecat de la cunoştinţă care e mereu sinceră cu mine, şi în sinceritatea ei mi-a spus acum o lună după ce m-am tuns că scările făcute de coafeză nu sunt bine, că nu se aşează părul frumos... etc. Atât mi-a trebuit. Sămânţa a fost plantată.... şi apoi chiar mi se părea că nu îmi stă bine... iar eram cu el în coadă.... d-astea.... Drept urmare de 1 decembrie m-am programat la coafor, altul, recomandat de persoana cu criticile(am văzut mai multe frizuri tunse de fata respectivă şi erau foarte OK), (p.s. nu reacţionez aşa la toate criticile, doar la cele de la persoane apropiate în care am încredere). În ziua mea libera ... m-am trezit la 8 să ajung la coafor pe 9... super tare!!!! Acolo fata m-a întrebat ... dar eu i-am spus să mi-l tundă să se aşeze bine şi aş vrea un breton, aveam din acela oblic mai lung.... (ce dor mi de el!) Am zis să nu distrug creativitatea fetei ... că şi aici e nevoie de libertate pentru a fii creativ.   MARE greşeală mai făcui!!!! Mi-a tuns un breton asimetric oblic... nici nu ştiam de aşa ceva... ar fii la modă... Şi mi-a scăriţat părul, ceea ce nu e rău doar că scările alea sunt defapt trept serioase, adică nu este o trecere subtilă de la una la alta... e ca şi cum aş avea o freză de băiat cu câteva fire lungi. Bretonul e ceva de genul, doar că mai lung un pic: 
 Cum să merg eu aşa la lucru???????? Poate unora le place... e îndrăzneţ......dar nu mie. Ce am făcut?  Şi persoana care mi-a recomandat coafeza e deacord că nu e o lucrare reuşită....  Dacă pe cineva interesează am mai găsit poze cu astfel de bretoane.....


  Acum încerc să îmi tot fac cărări foarte pe stânga, să ascund dezastrul şi mi-am redescoperit cordeluţele şi bentiţele.... Dar nu mă las eu aşa uşor.... Intru într-un program intens de terapie a părului adică de stimulare a creşterii.... Am şi început:
  1.  Alimentaţia: zilnic un morcov crud pentru vitamina A şi un pumn de nuci pentru vitaminele B, plus minim o dată pe săptămână mazăre / spanas şi peşte, pe lângă fructele pe care le mâncam până acum: mere, banane, clementine şi gref.... Aici adaug şi lichidele, dar eu oricum sunt o mare consumatoare de ceai, peste 1litru pe zi.... aşa că... nimic nou. La care adaug şi castraveţi că am auzit că şi ei ar ajuta... acum voi mânca muraţi.. că aşa e sezonul!
  2. Măşti pentru păr: prima mască am făcut-o din 2 linguriţe din masca mea Garnier, un pic de ulei de măsline, scorţişoară o linguriţă şi boia o linguriţă, (am citit pe undeva că astea ar stimula creşterea părului) păcat că nu am avut nici un ou prin casă....  Azi am fost la farmacie şi mi-am completat arsenalul cu ulei de ricin, vitamina A picături şi vitamina E capsule moi pe care le voi sparge. Toate cele trei m-au costat 13 lei, zic eu acceptabil, având în vedere că am lăsat la coafor 50 lei. Şi de azi înainte de 3 ori pe săptămâna, adică înainte de fiecare spălare pe cap, îmi voi aplica toate acestea în păr, voi lasa între jumătate de oră, până la o ora şi apoi mă voi spăla în mod obişnuit. Masca va conţine deci: un gălbenuş, ulei de măsline, ulei de ricin, scorţişoară, boia, vitamina A şi E. Pe lângă toate acestea ştiu că şi keratina ajută la stimularea creşterii părului, dar Keratină se găseşte în sprayul termoprotector de la Gerovital (contă în jur de 11 lei),   cu care mă dau înainte de a folosi feonul.
  3. Dacă toate aceste eforturi nu dau rezultate timp de o lună, mă gândesc să iau şi ceva suplimente de vitamine B, dar sper să se poată şi fără, că nu prea e bine să iei vitamine aşa din orice că pe lângă cele bune orice pastilă are şi tot felul de excipienţi şi alte chimicale.
      Sunt convinsă că terapia mea va merge.  Sper să-l fac să crească cât mai repede cu putină, că se apropie Crăciunul şi Revul..... Dacă aveţi şi alte sugesti le aştept cu nerăbdare... aşa cum aştept părul să crească !!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu