vineri, 2 decembrie 2011

Olay total effects serum - review

  Analiza de produs pentru Olay total effects serum. Pe scurt produsul asta nu face nimic... adică nimic din ceea ce ar trebui să facă. Să o luăm de la început. Ambalajul este din plastic, vine cu o pomiţă, ceea ce face uşor de dozat produsul. Până aici de bine.

 De ce l-am luat?  L-am luat datorită ridurilor fine care mi-ai apărut sub ochi şi pe frunte şi mi-am zis şă intervin cît de repede.(pe lângă cremele anti-rid pe care am început să le folosesc cam de un an mai constant). Am căutat pe net şi dintre serumurile care se aflau mereu pe primele poziţii în topurile realizate de diferite site-uri şi reviste şi care să se găsească şi la noi erau cel de la Olay şi cel de No.7 (pe acesta l-am avut înainte şi nu am fost extrem de încântată nici de el, dar parcă, parcă tot e mai bun cu ceva). L-am luat din Carffour cu aproximativ 60 lei (nu mai ştiu exact). Îl folosesc deja de câteva săptămâni, cam două sau să fie trei?!
Ce face? - Instant netezeşte faţa, care devine catifelată şi estompează foarte uşor, foarte, foarte puţin adică imperfecţiunile.  Adică are un efect cosmetic, asemenea unui primer de faţă, nimic mai mult. Pe moment simţi că pielea este mai fermă dar nu este un efect de durată. Aveam aşteptări prea mari de la acest produs... credeam că mă va transforma în Albă ca Zăpada sau ceva..... poate de aici şi dezamăgirea. Şi da ... am citit că are vreo trei- patru parabeni... dar mi-am zis că dacă e de efect merită... EEEiii că nu e chiar aşa.....
   Ca o concluzie sunt dezamăgită, asta pentru cine nu şi-a dat încă seama !!!   
  Acum sunt din nou în căutarea altui serum. Nu mă ajută cineva cu ceva sugesti????  Dacă voi găsi ceva care să fie cât de cât şi în concordanţa cu bugetul...vom vedea..... Am văzut ca şi cei de la Gerovital au unul, tot cu parabeni prin el ... şi nu ştiu..Poate e doar o politică generală pentru a mai consuma un produs, pentru a mai arunca cu banii pe ceva... Poate tot uleiul de măsline e mai bun.... Ufffff....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu