duminică, 4 decembrie 2011

Rujurile ELF - review

Analiză de produs - Rujurile essential şi mineral
    Ce cadou mai potrivit pentru o fată sau femeie decât un ruj, sau mai bine zis un set de rujuri, că numai unul nu e destul.... Cadoul ideal ce încape bine în ghetuţe sau mai bine zis în botinele cu toc.

              Rujurile din gama essential costă doar 8 lei şi se găsesc în 12 nuanţe. Mai ieftin de atât nu ai cum să găseşti! Şi faptul că sunt aşa de ieftine nu înseamnă că nu sunt şi foarte bune..... Sunt bune!!!!!!.... Culoarea se vede bine pe buze şi rezistă foarte bine. Dacă ai buze uscate trebuie să aplici un balsam înainte că au o uşoară tendinţă de a usca buzele, dar eu oricum folosesc balsam de buze că e iarnă.... Ambalajul e un pic mai ieftin să zic aşa... dar asta depinde de căt de pretenţioasă e fata....Ce conţin?
            Hydrogenated polyisobutene, Ozokerite, Polyisobutene, Bis-Diglyceril, Polyacyladipate-2, Mineral Oil, Caprylic Triglyceride, Polyethylene Wax, Cetyl Ethylhexanoate, Microcrystalline Wax (Cera Microcristallina), Methylparaben, Propylparaben, BHT, Tin Oxide, Mica. MAY CONTAIN (+/-): Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Red No. 40 Lake (CI 16035), Red No. 7 Lake (CI 15850), Red no. 27 Lake (CI 45410), Red Lake No. 6 (CI 15850), Blue No. 1 Lake (CI 42090), Yellow No. 5 Lake (CI 19140), Yellow No. 6 Lake (CI 15985) 
    Cu alte cuvinte nu sunt pentru cineva foarte pretenţios, deoarece conţin parabeni şi au tendinţa de a usca un pic buzele. Mie îmi plac şi pentru că au un preţ aşa de mic cred că mi le voi lua pe toate, pentru a putea experimenta cât mai mult.....  Vara au tendinţa de a se rupe... şi m-am tot chinuit să îl pun la loc, l-am lăsat în frigider... şi tot rupt e şi azi dar îl folosesc cu o pensulă fără să-l mai răsucesc. Asta până mă hotărăsc sa-l topesc şi sa-l pun într-o cutiuţă.

     Rujurile din gama mineral pot satisface orice pretenţioasă. Sunt extrem de cremoase, nu usucă buzele, au un ambalaj ca cele foarte scumpe, rezistă bine pe buze şi nu au parabeni, coloranţi chimici sau conservanţi!!  Vin în 18 nuanţe şi costă 25 lei. Da sunt mai scumpe ca cele essential dar tot mai rentabile ca cele din magazine de la alte firme, unde nici nu ştii ce conţin. Aceste rujuri conţin uleiuri şi extracte de plante care hrănesc, hidratează buzele Ce conţin?
     Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Ceresin Wax, Microcrystalline Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Paraffin Wax, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopherol (Ve),Ascorbyl Palmitate (Vc), Retinyl Palmitate (Va), Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742). 
    Acum am numai unul dar nu ma las şi îmi voi mai lua pentru că asta e mereu cu mine.... Le voi combina cu cele de la essential. Mi le-aş lua pe toate ...... dar ma voi concentra pe cele mai roz sau nude... pe care le port cel mai des. Se pot comanda de pe site-ul ELF,  http://www.eyeslipsface.com.ro
        Aceasta este analiza mea de produs şi în acelaşi timp sugestia de cadou pentru unul din moşi... le şi văd legate cu o fundiţă......

Un comentariu: