joi, 1 decembrie 2011

H&M acum şi în Oradea !!!

În sfârşit s-a deschis şi în Oradea cunoscutul H&M, pe 24 noiembrie. Am reuşit să dau o raită prin magazin şi mi-a plăcut, după cum era de aşteptat căci eram destul de informată cu privire la brand şi la magazinele acestora.  
    Aspect. Magazinul este mult mai mare decât oricare altul şi extrem de frumos decorat. Arată bine! 
    Hainele. O da!!! Tocmai pentru că spaţiul este mare şi numărul de haine este mult mai mare decât în alte magazine. Găseşti cam orice îţi doreşti: bluze, fuste, pantaloni, geci, tricotaje, accesorii.... Preţurile sunt mult mai mici decât în Zara sau Bersha, Pull&Bear sau alte astfel de mărci.(bine că există competiţie, poate mai lasă şi Zara din preţuri). Este adevărat că unele din cămăşi mi s-au părut de o calitate nu tocmai ridicată... dar acest lucru nu mă descurajează, ştiu că firma are mare succes pretutindeni şi nu doar datorită raportului calitate-preţ foarte bun, ci şi datorită faptului că vin mereu cu colecţii interesante, mai noi cu colaborări interesante ca cea cu Versace şi haine de bună calitate.
   Mă bucur încă o dată... că vin şi sărbătorile! Acum dacă s-ar mai redeschide Sephora  şi Forever21, precum şi dacă ar veni şi Lush ... o ce bucurie ar fii.... şi dacă şi salariul ar creşte ar fii heaven!!!!!!!
  Mai jos am creat un look cu produse H&M, nici nu ştiu dacă se găsesc în magazin sau nu pentru că am creat imaginea înainte de deschiderea magazinului şi acum nici nu mai ştiu ce au ... la câte am văzut!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu