miercuri, 7 decembrie 2011

Geluri de duş exfoliante - Bourjois

    Pentru o piele fină şi sănătoasă este necesar o exfoliere temeinică (adică îndepărtarea stratului de celule moarte de la suprafaţa pielii, care permite cremelor să pătrundă mai bine şi care îşi lasă pielea catifelată). În funcţie de cât de exfoliant este gelul de duş sau de nevoile pielii tale minimum este de o dată pe săptămână până la fiecare a doua zi. Am tot căutat geluri de duş exfoliante şi încă mai caut.


Am folosit iniţial gelul de duş Detox de la Bourjois. Este cu extract din seminţe de struguri care pe lângă exfoliere şi detoxifică pielea, sau aşa ceva zic ei..... Este un bun exfoliat, nu îl foloseam zilnic ci cam de două ori pe săptămână. Are consistenţa unui gel în care se văd granulele exfoliante.(piele rămânea uşor mai fermă, dar aproape neobservabil). Alături de gelul meu favorit, hrănitor de la Palmolive, făceau o combinaţie bună. Primul exfolia, iar cel de al doilea este cremos şi hidratant. Ceea ce nu mi-a plăcut la Detox este mirosul, aici cred că depinde de fiecare dar mie chiar nu mi-a plăcut.

 
Cel cu ambalaj maro.

     După acesta mi-am luat tot de la Bourjois, gelul de duş din gama Mineral, cu nisip alb (gommage sable blanc). Acesta e mult mai cremos şi hidratant, particulele exfoliante sunt mai mici şi cred că poate folosit zilnic pentru că deşi e exfoliant realizează o exfoliere foarte delicată. Dacă la Detox nu mi-a plăcut mirosul, pe acesta nu îl suport.... miroase tare rău. Şi poate mă întrebaţi de ce nu am realizat că miroase aşa în magazin.... răspunsul este cu nu ştiu. Le miros înainte de a le cumpăra, poate aveam nasul înfundat.... de două ori!!!!...... sau poate faptul că aburii din duş intensifică mirosul... Dacă nu ar fii mirosul asta insuportabil ar fii gelul de duş ideal. Delicat dar exfoliat, 95% ingrediente naturale, fără parabeni.... dar nu pot să suport mirosul lui....  
    Acum sunt din nou în căutare. Nu ştiţi nimic bun????  Mă pot întoarce la natură şi să mă exfoliez cu zaţ de cafea, care e bun şi pentru celuluită datorită cofeinei sau cu zahăr brun, chiar cu sare marină.... dar acum măştile de păr îmi ocupă destul timp.... Voi mai arunca un ochi prin magazine... şi cu siguranţa voi mirosi de două ori înainte! O să iau şi Bixtonimul cu mine de siguranţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu