sâmbătă, 3 decembrie 2011

Nivea pure & natural - Review

Sau analiză de produs.
   La mine Moş Nicolae a venit mai repede pentru că la finalul trecut de săptămână am fost acasă la părinţi. Am primit un set drăguţ de la Nivea din noua gamă pure & natural. Într-o gentuţă drăguţă erau crema anti-rid de zi şi laptele demachiant. Am fost extrem de încântată şi trebuie să spun că sunt şi acum la fel de încântată. Am folosit cele două produse timp de o săptămână şi îmi plac. Pe pachet este precizat că nu conţine parabeni, siliconi sau coloaranţi artificiali. Lucru foarte bun! Pe ambalaj scrie că are 95% origine naturală, dar am învăţat să nu mă încred în ceea ce e scris pe un ambalaj.

   Laptele demachiant este într-un ambalaj de plastic, de 200ml. Are în componenţă ulei de argan Bio (zic ei) şi aloe vera tot Bio. Miroase fresh şi îndepărtează foarte bine machiajul, chiar şi mascara ; adică nu rămâi cu ochi de raton după!  Îmi lasă pielea foarte catifelată. Deşi scrie pe ambalaj că este indicat pentru toate tipurile de ten, nu cred că ar fii foarte indicat pentru tenul gras, ar merge dar doar dacă utilizezi tonic.. alltfel nu cred..... Dar pentru că tenul meu este normal spre uscat mai nou, îmi place foarte mult, chiar am senzaţia că îmi hidratează pielea... 

 Seamănă foarte mult ca şi consistenţă cu cel pe care îl foloseam înainte, cel de la Herbosophy, care e cu extract de ceai verde şi acid hialuronic. Ambele sunt hrănitoare şi îndepărtează bine machiajul, faptul că nu au parabeni este un plus.

      Crema anti-rid de zi este tot cu ulei de argan bio şi cu extract de brusture. Nu ştiam de brusture ca ingredient anti.rid, ştiam doar de Q10,acid hialurinic, colagen.... dar poate va funcţiona.  Nu pot spune nimic despre proprietăţiile anti-rid după o săptămână. Pot însă să spun că îmi hidrateaz bine pielea asta care pare să se usuce pe zi ce trece.... Mirosul e plăcut, fresh. Pe moment pielea e mult mai fermă, dar nu pot spune că se păstrează... Îmi place crema asta şi chiar dacă nu îmi va ataca ridurile o voi folosi ca şi cremă de zi sub machiaj... deci o voi mai cumpăra, la fel şi laptele demachiant.  Dezavantajul cremei este că nu are factor de protecţie dar pe mine nu mă deranjează deoarece fondul de ten de la Elf are SPF 15.
    Mie îmi place acest set şi cred că e un cadou drăguţ pentru o soră, o prietenă sau mamă. În magazine am văzut că e în jur de 50 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu