miercuri, 25 decembrie 2013

Sweater Weather si Winter wonderland TAG

Vă doresc tutur Sărbători fericite alătur de cei dragi!  
     M-am gândit de mult să fac şi eu aceste TAG-uri..adică să răspund la întrebări de sezon..chiar dacă toamna e gata...întrebările sunt drăguţe

Sweater Weather TAG
1. Favorite candle scent? Lumanarea preferata?
Deşi sunt scumpe îm plac lumânările Yankee Candels - miros puternic.. în toamnă asta nu am avut nici o lumânare parfumată.
2. Coffee, tea, or hot chocolate?
Sunt cu cafeaua..dar acum am o perioadă am interdicţie aşa că beau mai mult ceai...
3. What's the best fall memory you have? Cea mai frumoasă amintire de toamnă?
Îmi place pădurea toamna.. ţin minte când am făcut o mini drumeţie în copilărie şi era o zi de toamnă frumoasă.
P.S. Cea mai frumoasă amintire de iarnă era când mergeam la şcoală prin zăpadă şi scârţâia sub picioare..şi totul în jur era alb, copacii erau îngreunaţi de zăpadă.
4. Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyeliner? Trendul de machiaj preferat: buze închise sau liner alungit
Nu prea am curajul la rujuri închise..aşa că codiţă la creionul de ochi, deşi nu exagerez...
5. Best fragrance for fall? Cel mai bun parfum pentru toamnă?
Toamana asta a fost Wonderstruck de Taylor Swift - are notele de fructe de pădure..mi se pare potrivit mai ales pentru primăvară sau toamnă.
6. Favorite Thanksgiving food?
nu am...că la noi nu e cu asta.. De Sărbători mâncarea preferată e salata de boef şi prăjiturile!
7. What is autumn weather like where you live? Cum e toamna unde locuieşti tu?
Toamna asta a fost destul de caldă, şi nu a plouat mult.. Frunzele se îngălbenesc şi cad. E frumos.
8. Most worn sweater? Cel mai purtat pulover?
Am primit unul negru în octombrie de care sunt nedespărţită, e mare şi pufos!

9. Must-have nail polish this fall? Oja acestei toamne?
Am purtat un mov închis mult toamna asta, dar nu aş spune că e must have. Am purtat culori mai închise..

10. Football games or jumping in leaf piles? Un meci de fotbal sau sa sari intr-o grămadă de frunze?
Să sar în frunze CLAR!
11. Skinny jeans or leggings? 
Cu colaţii mă împac doar de puţină vreme..dar clar că aş alege Skinny jeans în orice clipă.
12. Combat boots or Uggs?
Cizmele..
13. Is pumpkin spice worth the hype? Îşi merită cafeaua cu aromă de dovleac renumele?
nu am încercat cea oficială..mi-am făcut eu o reţetă dar nu mi-a ieşit tocmai ok
14. Favorite fall TV show? Serialul preferat toamna asta?
Între Dexter şi Pretty Little Liares
15. What song really gets you into the fall spirit? Cântecul care te face să te gândeşti la toamnă?
Nu am

 Winter wonderland TAG
1. What do you like best about winter? Ce îţi place cel mai mult la iarnă?
Crăciunul e perioada mea preferată ..cred că din an.  .nu doar din iarnă - luminile, decorurile, spiritul Crăciunului...
2. Scarves or Beanies? Eşarfe sau căciuliţe?
Îmi plac ambele dar dacă e să aleg clar aleg eşarfele..am o colecţie drăguţă
3. What's your favorite holiday movie? Filmul preferat de sărbători?
It's a wonderful life.. - Viaţa e frumoasă!  E filmul meu preferat..din toate timpurile...
4. Favorite winter nail polish? Oja preferată pentru iarnă?
Acum ador cele două de la Nicole by OPI


dar s-ar putea să mă mai schimb..mai ales dacă va nnge cu ceva pe alb.. acum pentru Rev...merg cu astea
5. Favorite Starbucks Holiday Drink? Băutura preferată de la Sturbucks?
nu am - dar îmi place cafeaua în general...
6. What are your top 3 winter essentials? Top 3 produse esenţiale pentru iarnă? 
Balsamul de buze, crema de corp hrănitoare, haine groase (eşarfe, căciuli)!
7. Name one item on your wish list this year. Un lucru de pe lista de dorinţe este...
Am primit de moş ce aveam pe listă. Pentru la anul am o paletă z magnetică.. pe listă.
8. Favorite holiday song? Cântecul preferat de sărbători
colidele româneşti şi DO they know is Christmas time.
9. Are you going Black Friday shopping this year? Ai de gând să cumperi ceva de Black Friday? 
După cum aţi văzut anul acesta mi-am făcut de cap de Black Friday..
10. Must have winter lip product? Produsul de buze nelipsit iarna
 cu siguranţă balsamul de buze.. acum cel mai folosit e cel de la  EOS, dar şi cel de la Himalaya
11. Will you be rocking an ugly Christmas sweater this year? Vei purta un pulovar specific de Crăciun?
Nu am nici un pulover cu specific de Craciun
12. Have you ever had a white Christmas where you live? Ai avut vre-un Crăciun alb unde locuieşti?
Cred că am avut în copilărie..dar nu mai ştiu exact... Ştiu că au fost ierni bogate în zăpadă dar chiar de Crăciun nu mai ţin minte
13. Favorite winter candle scent? Lumânarea preferată de iarnă
Fireside Treats de la Yankee Candels - am luat-o de Black Friday
14. How will you be celebrating this holiday? Cum vei petrece de Sărbători?
De sărbători stăm acasă, ne vizităm părinţi, ieşim în oraş cu prieteni sau mergem la ei în vizită

Dacă nu aţi răspuns la aceste întrbări pe blogul vostru..sunteţi invitatele mele. Sunt curioasă care sunt răspunsurile voastre...
                                                 Sărbători Fericite!
                                                                              xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu