marți, 17 decembrie 2013

Paleta iernii

     Ca şi în toamnă m-am gândit să aleg dintre paletele mele de farduri cele mai semnificative pentru noul sezon... După cum am explicat în postul cu Paleta toamnei îmi place să mă coordonez cu vremea de afară.. şi să aleg fardurile în concordanţă. Nu pun palete neutre gen Naked care merg tot anul.
      Pentru mine iarna este anotimpul smoky eye. Încep de prin toamnă, de cum începe frigul..şi mai ales după ce toate frunzele au căzut... şi până în primăvară la înflorirea copacilor... (când trec pe nuanţe mai pastel) ori aleg un look neutru, cu tonuri de maro, ori un smoky eye pe griuri sau chiar colorat..cu albastru sau verde. Din acest punct de vedere am ales următarele palete care zic eu că se potrivesc perfect cu vremea ceţoasă de afară...Precizez că aici în Oradea nu a nins..că atunci se schimbă un pic look-ul.

1. NYX - Smokey Look
2. Revon Color Stay- Steel Impressions
3. Sleek - Bad girl


 Toate trei paletele au  farduri de calitate, care rezistă bine şi au culori frumoase. Se pot crea look-uri mai de zi..folosid culorile mai deschise dar şi de seară mult mai dramatice şi întunecate. Paletele Nyz şi Sleek se pot lua de pe site.uri ca MakeupShop sau Cosmetic-Style (unde găsiţi şi poze mai clare sau swachuri), iar cea Revlon din supermarketuri
   Dacă ar ninge cu siguranţă aş scoate paleta de la Wet and Wild - Petal Pusher... Dacă afară e zăpadă mă gândesc automat la farduri alb violet cu albastru deschis, poate un pic de roz. Din păcate pe Makeup Shop, de unde am luat-o acum câţiva ani nu se mai găsesc produse Wet and wild..


 Cam acestea sunt fardurile pe care le voi folosi cu precădere în acest sezon.. 
 Voi aveţi o paletă de farduri care vă place foarte mult în acest sezon?   
                                                                                            xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu