luni, 23 decembrie 2013

DIY Fursecuri cu musli

DIY = Do it yourself = cum sa faci singura....
        Toată lumea e înebunită cu pregătirile pentru Crăciun.. Am fost duminică prin ceva magazine,..supermarketuri şi peste tot era lumea nebună..... cozi uriaşe.. ... Sper că aveţi parte de Sărbători aşa cum vi le doriţi.... liniştite şi frumoase..şi să nu vă stresaţi prea tare cu pregătirile!
        Şi pentru că nu se poate să nu ne gândim la masa de Crăciun..că aşa suntem noi obişnuiţi...m-am gândit să împărtăşesc cu voi  o reţetă simplă şi mai uşoară pentru siluetă.... Fursecuri cu musli. Sunt gata în 30 de minute şi parcă nu te simţi vinovată dacă vrei ceva dulce... Asta nu înseamnă că nu voi gusta şi din alte prăjiturele.. dar pentru când vreau ceva dulce aceast va fi opţiunea mea cea mai bună.
   Se pot face şi de post înlocuind laptele cu lapte de soia sau de migdale..sau chiar cu suc de la compot (atunci nu mai pui nici miere..şi nu chiar aşa de sănătos...dar tot e ok).
Îngrediente (eu le pun cam la ochi)
- o cană mare de musli - am ales cu stafide şi nuci, poţi alege simpli şi să adaugi tu separat alte fructe uscate, nuci, alune etc.
- 3/4 cană de făină neagră (ca să fie mai sănătos) poţi alege şi făina de secară dar eu nu am avut.
- un pahar de lapte (cam 150-200 ml)
- 2 linguri Miere
- un vărf de cuţit de sare
- un vârf de cuţit de praf de copt
- cacao -opţional


 1. amesteci ingredientele uscate: musli, făina (eu am cernut faina..dar nu e obligatoriu), sare. praf de copt, cacao, fructele uscate, data viitoare pun şi cocos. 
2. Încălzeşti un pic laptele şi pui cele 2 linguri de miere..ca să se dizolve mai bine. Eu am încăzit laptele cu mierea 30 de secunde la microunde.
3. Torni laptele îndulcit peste amestecul uscat şi mesteci bine... Nu îl pune tot mai lasă un pic şi în timp de mesteci vezi dacă s-a incorporat totul... sau dacă mai ai nevoie.
4. Pe o tavă aşezi hârtie de copt. Faci din compoziţie mingiuţe pe care le aplatizezi şi se înşiri pe tavă.
5. Dai la cuptorul încins la temperatură medie 170 grade cam 10-13 minute.... Pentru singuranţă eu apoi le intorc şi le mai las 3 minute.  
GATA!


Eu sunt foarte încântată de această reţeă, cred că e foarte sănătoasă. Pot fi mâncate la micul dejun cu lapte, sau unse cu fineti sau gem, vezi cum să îţi faci singură Finetti mai sănătos AICI, sau pur şi simplu când ai poftă de ceva dulce. Sper să vă fie de folos această reţetă. Pofă bună!
           Sărbăori fericite!
                                                                                        xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu