luni, 2 decembrie 2013

Caudalie- Elixir de Beaute, review

         Acesta este un review pe care tot îl amân din vară. Am terminat sticluţa prin septembrie parcă... şi abia acum m-am apucat să scriu de el.
      Am auzit de firmă şi de acest produs de pe youtube..unde toată lumea îl aprecia, şi aici fac referinţă la Lisa Eldridge sau Pixiwoo etc. Aşa că în vară, în vizita mea în Franţa a fost primul lucru pe care mi l-am cumpărat.

     Se prezintă înr-o sticluţă transparentă. A costat 9 euro pentru varianta mică de 30 ml, l-am luat dintr-o farmacie. Cred că se găseşte şi la noi prin anumite farmaci (cred că în cele Centrofarm) sau pe net (dar la un preţ mai mare cred). Este un spray răcoritor ce conţine o mulţime de uleiuri şi extracte naturale, un fel de tonic şi ser  Nu este un spray de fixare a machiajului. Este un spray de răcorire, bun în special pentru tenul obosit sau deshidratat. Să fiu sinceră nu am văzut nici un fel de rezutate după folosirea lui, dar mirosul proaspăt e întradevăr relaxant într-o zi caniculară de vară.... Nu pot spune că m-a dezamăgit deoarece nu promite multe...Elixir de frumuseţe este un nume cam vag..sună bine dar nu face promisiuni. Oricum firma Caudalie este foarte cunoscută pentru produsele lor de îngrijire a tenului: creme, serum-uri etc.. Din păcate nu mi le permit.. dar poate voi dacă aveţi un moş darnic îi puteţi scrie.
   Cu alte cuvite nu este nici pe departe o necesitate.. pentru nimeni. E mai mult un produs de lux, de relaxare, de răsfăţare. Dacă ar fi să îl recomand cuiva ar fi mai ales persoanelor care călătoresc mult cu avionul, şi au tenul mai deschidratat, sau cele care lucrează în zone poluate. Deşi mi-a plăcut mult nu cred că am să îl recumpăr, mai ales când am ca alternativă mult mai ieftină spray-ul de la Aleverde, review aici, deşi destinat fixării machiajului mi se pare că are cam aceleaşi efecte, de răcorire, înprospătare. Din păcate pe ultimul nu prea l-am mai găsit în DM-ul din oraşul meu...ori nu refac stocul ori trece aşa de repede?


    Voi aţi încercat acest produs? Vă tentează să îl cumpăraţi?
                                                                                  xx, Cosmina


2 comentarii:

  1. Nu l-am incercat,desi am mai citit despre el.Nici nu ma tenteaza prea tare.In schimb de la Caudalie imi doresc un ser si o crema de fata..sa vedem ce buget va avea Mosu' ca aceste produse sunt destul de scumpe.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna alegere! Sper ca mosul sa iti aduca serul si crema..cred ca ar fi un cadou ideal, oricum mai bun decat spary-ul asta...

      Ștergere